צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מסחר בבורסה בארץ

במאמר זה תוכל לקרוא כיצד לבצע מסחר בבורסה בישראל, מהו תהליך פתיחת חשבון למסחר בבורסה, אלו שיטות מסחר עשויות להעלות את התשואה שלך ומהי המערכת שתקדם את יכולות המסחר שלך משמעותית ותעניק לך יתרונות רבים על פני משקעים אחרים כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה.

על מנת לבצע מסחר בארץ עליך לפנות לאחד מבתי ההשקעות או הבנקים על מנת לפתוח חשבון למסחר, לאחר שאתה פותח חשבון למסחר אתה מקבל מערכת מסחר ומתחיל לבצע השקעה בשוק ההון בישראל. עד כאן הסיפור בקצרה.

כאמור, על מנת לבצע מסחר בישראל עליך לפתוח חשבון למסחר, בחשבון זה יגבו ממך תשלום עבור עמלות קניה ומכירה של ניירות ערך, בעבור שירותי מסחר ובעבור מערכות מסחר ומערכות תומכות החלטה ( מערכות המציגות גרפים ועוד ).

משא ומתן מעולם לא הזיק

כמו בכול תחום מתחומי החיים בארץ, גם בתחום המסחר בשוק ההון בישראל עליך לבצע משא ומתן עם מספר בתי השקעות ( לא מומלץ דרך הבנקים מכיוון שהם גובים עמלות מופרזות וכאלה שאינן קיימות כאשר אתה פותח חשבון למסחר דרך בית השקעות ) על מנת לקבל את ההצעה הזולה ביותר ועם שירותי המסחר ומערכות המסחר המתקדמות ביותר. בפגישתך עם נציג בית ההשקעות, תחתום על מסמכים לפתיחת חשבון למסחר בבורסה, עליך יהיה להציג תעודת זהות ותעודה מזהה נוספת ( כמו רשיון נהיגה למשל ), כמו כן תחתום על קבלת מערכת מסחר לצורך ביצוע הפעולות בחשבונך. לאחר שקיבלת מספר חשבון יהיה עליך להפקיד כסף על מנת שיתנו לך מערכת מסחר.


כמה מילים על מערכת המסחר

מערכת מסחר היא הקשר שלך לבורסה, ככל שמערכת המסחר מתקדמת יותר ובעלת יכולות גבוהות יותר מאשר יש ברשות משקעים אחרים יהיו לך יתרונות רבים יותר, הרי כולם רוצים להרוויח וכמה שיותר, אז למה לא לסחור עם מערכת המסחר המתקדמת ביותר ?! בית השקעות אשר אינו מעניק לך מערכת מסחר מתקדמת - מערכת מסחר אוטומטי - חוסך על גבך ובפועל אתה תסחר בעמדה נחותה יותר מאשר סוחר אשר סוחר עם מערכת מסחר אוטומטי. בית השקעות אשר אינו נותן מערכת מסחר אוטומטי כחלק מחבילת התוכנות אין כל סיבה לפתוח אצלו חשבון ! . על מנת להסביר עד כמה חשובה מערכת מסחר מתקדמת נביא דוגמא מתחום מרוץ המכוניות, כפי שנהג מכונית המרוץ שואף לנהוג במכונית המתקדמת ובעלת הביצועים הטובים ביותר על מנת להיות עם יתרונות רבים ככל הניתן על פני נהגים אחרים ולהגיע ראשון בתחרות, גם אתה כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה, עליך להיות עם יתרונות רבים ככל הניתן על פני סוחרים אחרים, הרי כולם רוצים להרוויח כסף וכמה שיותר, מערכת מסחר אוטומטי תעניק לך יתרונות רבים שיעלו משמעותית את הסיכוי שלך להשיג תשואות גבוהות יותר!


מערכת מסחר אוטומטי Go4iTrader

עד לאחרונה מערכות מסחר אוטומטי למסחר בבורסה הישראלית היו נחלתם הבלעדית של הבנקים וגופים פיננסים גדולים אחרים, הסוחרים המבצעים מסחר עצמאי היו מוצאים את עצמך יושבים במשך כל יום המסחר מול מסך המחשב מבלי כל אפשרות לקום אפילו ל " 5 דקות " שכן באותם 5 דקות הם היו עשויים לפספס הזדמנויות מסחר שהיו עולות להם כסף רב. היתרונות במסחר אוטומטי הם רבים ומגוונים, החל מביצוע שיטת המסחר שלך בצורה קרה ומדויקת, דבר שתורם משמעותית להעלאת התשואה שלך, וכלה בביצוע פעולות מסחר במהירות של מילי שניות וזאת לאחר איסוף נתונים וניתוחם ממספר גדול של מקורות מידע (היתרונות במסחר אוטומטי הם רבים ומגוונים,  תוכל לקרוא רבות על יתרונות המסחר אוטומטי בדף מאמרים שוק ההון).


מערכת המסחר האוטומטי Go4iTrader היא המערכת המתקדמת ביותר שתוכל לסחור בבורסה בארץ המערכת מאפשרת לך ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה לצורך העלאת הסיכוי שלך להרוויח מהמסחר. במערכת קיימים גם כלים תומכי החלטה כגון גרפים און ליין ואפשרויות רבות ומגוונות אשר יעזורו לך לקבל החלטה. כמו כן במערכת פקודות מסחר אוטומטי רבות, בין יתר הפקודות האוטומטיות הקיימות במערכת המסחר ניתן למצוא, סטופ לוס, טייק פרופיט, טריילינג סטופ, כניסה אוטומטית, דריכת פקודות מחדש, מעבר משורט ללונג וההפך, הוספה או גריעת ניירות ערך מפזויציה מורווחת \ מופסדת, סגירת פוזיציה בשעה מסויימת ועוד ועוד הכל בצורה אוטומטית לחלוטין ! ללא צורך בישיבה של הסוחר מול המסך או התערבות שלו.

במידה ותחפוץ בכך, תוכל לפנות לחברת Go4it ולהזמין פיתוח אישי של מערכת מסחר אוטומטי, תוכלל לפתח מערכת מסחר אוטומטי בהתאמה אישית בכול אפיקי ההשקעה בבורסה הישראלית, אופציות מעוף ( נגזרים ), מניות, אג"ח, המירים ועוד ועוד.

במערכת המסחר האוטומטי Go4iTrader, קיים גם סימואלטור מסחר המאפשר לך להכיר את מערכת המסחר על ידי שימוש במסחר בדמו, כמו כן הסימואלטור מאפשר לך לפתח שיטות מסחר חדישות ולשכלל קיימות ללא תשלום " דמי לימוד ". הסימואלטור עובד בשתי תצורות,
תצורה א: על נתוני שוק ההון המוקלטים, תוכל להריץ " הלוך ושוב " את הנתונים ולבחון את התנהגות נייר הערך לצורך ניתוח והפקת לקחים,
תצורה ב: על נתוני שוק ההון בזמן אמת, הנתונים הם אותם נתונים, השעה היא אותה שעת המסחר, אך בפועל המערכת לא קונה ומוכרת את נייר הערך אלא מכניסה את הכל לתיק ורטואלי ומציגה לך רווח והפסד לצורך ניתוח והפקת לקחים.


הנך מוזמן ליצור קשר ולהצטרף למסלולי מסחר אשר כוללים אף אפשרות קבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום.





גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :


מסחר מקצועי בבורסה

טיפים למסחר בשוק ההון

כיצד להשקיע בבורסה


• מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בשוק ההון.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי
זה Go4it