צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מהיא פקודת סטופ לוס אוטומטי


נפתח בהגדרה הראשונית ,מה למעשה משמעות הפקודה סטופ לוס ?

פקודות סטופ לוס ( Stop Loss ) או בשמה בעברית, " קטיעת הפסד " הינה פקודה הקוטעת את הטרייד שאליו נכנס הסוחר בשער , מדד, שילוב של מספר אינדיקטורים שנקבעו מראש, כלומר ההפסד ( בין אם הוא בנקודות מדד ובין אם הוא בשקלים ) ידוע מראש ומוגבל לסכום אותו הסוחר מסוגל להפסיד בפוזיציה הספציפית במידה והשוק התנהג בניגוד לצפיותיו.


חברת Go4it המתמחה בפיתוח תוכנות מסחר אוטומטי למסחר בבורסה,לקחה צעד אחד קדימה את פקודות הסטופ לוס ויצרה פקודת סטופ לוס מתקדמת ומשוכללת המשקללת נתוני מסחר רבים מלבד מחיר נייר הערך, על מנת לשמור על כספו של הסוחר בצורה הטובה ביותר, תנאי ביצוע הסטופ לוס לא חייב להתבסס רק על שער נייר הערך אלא על נתונים נוספים שונים משוק ההון שייתכן והסוחר יעדיף להתנות את ביצוע הסטופ לוס בהם, בכולם או \ ו בחלקם, בין היתר ניתן למצוא התניות של כמות קונים \ מוכרים, השהייה בשניות לפני ביצוע הסטופ, התניה בירידת נייר ערך אחר לפני ש" ייזרק " הנייר הרלוונטי שהסוחר סוחר בו, התייחסות לגלום, ואף התייחסות למדד ת"א 25 ומדדים אחרים ועוד אינדיקטורים רבים אחרים, כמו כן חברת  Go4it, המאפשרת לסוחרים להזמין פיתוח של אינדיקטורים אישיים המבוססים על תובנות שהסוחר הגיע אליהם מניסיונו ויכולים לשמש נתבך נוסף בהתניות ובשיקולים של מערכת מסחר אוטומטית להפעלת סטופ לוס.

דוגמא מתחום אופציות המעו"ף :

נניח וקנינו אופציית קול בעלות של 1200 ש"ח ואנו מחלטים שההפסד המקסימלי אותו אנו מסוגלים לספוג, במידה והטרייד הלך נגדנו, הינו מקסימום 100 ש"ח ,כשהאופציה תרד למחיר 1100 ש"ח , שם יופעל הסטופ לוס שלנו בצורה אוטומטית ( בהנחה וההתניה היחידה להפעלת סטופ לוס הייתה מחיר האופציה ) וללא הפעלת כל רגש או ציפיות " אולי מעכשיו זה יעלה " האופייני ללא מעט סוחרים אשר מפעילים סטופ לוס ידני ( ובפועל מוצאים את עצמם שלא מכרו את האופציה בהפסד של 100 ש"ח שאותם תכננו מראש אלא בהפסד גבוהה בהרבה ) אינו קיים יותר !


קיימות בורסות רבות בעולם, לצעירינו הרב ישראל היא אחת מהן, אשר פקודות מסחר מתקדמות אינן מובנות בבורסה שלה, אי לכך ובהתאם לזאת מוצאים סוחרים בבורסה הישראלית לא פעם את עצמם ממתינים שעות רבות דרוכים מול המסך.
בהמתנה לשערי הסטופ לוס שלהם אם וכאשר יגיעו, לא פעם כאשר מגעים שערים אלה הם מגלים שסוחרים אחרים הקדימו אותם ומכרו בשערים שלהם הם ציפו במשך שעות ארוכות ובכך ההפסד שלהם גדל והולך.

אופן ביצוע פעולת הסטופ לוס בצורה אוטומטית - סוחר הסוחר בבורסה הישראלית אשר חשוב לו לשמור " יתרון יחסי " לעומת הסוחרים האחרים ולעבוד עם שיטת עבודה מסודרת ומתוכננת מראש ,כפועל יוצא לשמור על כספו יכול לבצע את פקדות הסטופ לוס בצורה אוטומטית.
אותו סוחר הסוחר דרך מערכת FMR הכוללת הרשאות TASKBAR ואשר משתמש במערכת הסטופ לוס המתקדמת של חברת Go4it , יכול להפעיל מערכת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה אשר תבצע את הוראת הסטופ לוס שלו ( ועוד הוראות מסחר אוטומטי רבות ומגוונות )

אפילו עוד לפני שהוא נכנס לטרייד ובכך מצד אחד לחסוך מעצמו את המתח והלחץ בהמתנה מול המסך לשערים ולמדדים אשר הגדיר לעצמו כנקודת היציאה בסטופ לוס מהטרייד שלו ומצד שני להימנע מאי ביצוע הפעלת הסטופ לוס בזמן מסיבות רבות ומגוונות, שבין היתר ניתן למצוא את ההמתנה ש " אולי יעלה השער " ולבינתיים מחיר נייר הערך יורד עוד ועוד וההפסד גודל והולך, חוסר ערנות ב" אותם 5 דקות " שהגיע שער סטופ ועוד ועוד דוגמאות רבות ומגוונות, דבר נוסף שייתכן הוא שסוחרים אחרים יזרקו את נייר הערך בשער המבוקש לפניך ואז אותם 100 שקלים ש " הסכמת " להפסיד יהפכו ליותר מ 100 שקלים דבר שכמעט ולא קיים בהפעלת תוכנת מסחר אוטומטית המבצעת את הסטופ לוס.

היתרונות במסחר עם תוכנת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה ( הנקראת גם תוכנת מסחר אלגורתימי ) בכלל ובהפעלת סטופ לוס אוטומטי בפרט הם רבים ומגוונים, נציג מספר יתרונות מצומצם.

יתרונות הפעלת סטופ לוס אוטומטי:


 
מחייב את הסוחר לתכנון מסודר של הפוזיציה וליישום שיטת עבודה מסודרת תוך ניהול סיכונים ידוע מראש.

 מניעת הפסדים גדולים ממה שהסוחר מסוגל לספוג ומגבילה את ההפסד שלו לסכום מקסימלי ידוע מראש.

  מניעת שימוש באמוציות בשיטת המסחר ו" תחושות בטן " נוספות בתהליך קבלת ההחלטות של הסוחר, הפקודה נכנסת לפעולה באופן אוטומטי וקר.

  חוסכת את הצורך להיות במעקב תמידי ומתיש אחרי נייר הערך ובפועל מפנה זמן להתעסקות עם עיסוקים נוספים או ניירות ערך נוספים.


לסיום. נזכיר שלפקודת הסטופ לוס האוטומטי יש " אחות תאומה " שהיא פקודת Take Profit האוטומטי, פקודה ששומרת על הרווח בעסקה ( במידה ויהיה כזה ). בין שתי הפקודות יש מספר קווי דמיון שהוזכרו במאמר אבל קיימים גם מספר מאפיינים שונים.

הנך מוזןמ ליצור קשר ולהתנסות ללא התחייבות במערכת מסחר אוטומטי הכוללת בין היתר רכיב סטופ לוס אוטומטי, כמו כן תוכל להצטרף למסלולי מסחר בבורסה הכוללים שירותי מסחר מתקדמים, עמלות מסחר זולות ותוכנה אוטומטית ללא תשלום !
לפרטים נוספים,


גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :

מסחר אלגוריתמי

מסחר בבורסה

•מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
•אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
•קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי זה Go4it