צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

בורסה למתחילים

בורסה למתחילים


כאשר אתה מתעניין ב מסחר בבורסה , עליך לדעת כי הבורסה לניירות ערך ממלאת תפקיד מרכזי וחשוב מאוד במשק הישראלי.
הפעילות של הבורסה קשורה במישרין או בעקיפין כמעט לכל אזרח במדינת ישראל והיא כלי חשוב לצמיחת המשק בכול מדינה.
חלק מפעילותה של הבורסה הנה לקירוב הציבור לשוק ההון ולהעמקת ההיכרות של הציבור הרחב עם שוק ההון בכלל ועם הבורסה לניירות ערך בפרט.
זה המקום להזכיר ולהזהיר כי פעילות בבורסה ללא ידע עשויה לגרום למשקיע הבלתי מנוסה להפסיד את כל כספי ההשקעה שלו ואף לא פעם לגרום לו לסיכון העתיד הכלכלי שלו.

כל משקיע מתחיל בבורסה היה רוצה שתינתן לו האפשרות ללמוד לסחור ללא השקעה  ב-" דמי לימוד ", הסיבה שיש גרשיים על המילים דמי לימוד באה לספר לך את סיפור הבורסה, אתה יכול להשקיע הרבה בלימוד מעשי, קריאת ספרים, קורסים למתחילים בשוק ההון, קורסים למתקדמים בשוק ההון,  קורסים למומחים... וכן הלאה, תוכל לצבור עשרות תעודות שונות - אך - כל עוד לא סחרת עם כסף אמתי בבורסה לא תצליח להבין מהו מסחר בבורסה לעולם! רוב המסחר בבורסה הוא מסחר מנטאלי, הדרך להשגת הכוח המנטאלי הוא על ידי התנסות וניסיון.  

אתה צריך לדעת כי בשעה שאתה תסחר \ סוחר בבורסה אתה למעשה נלחם בלא מעט סוחרים מנוסים וגופים פיננסים גדולים .
על מנת לא " להיטרף " בבורסה אתה חייב להשקיע כמה שיותר בכלי מסחר מתקדמים כגון תוכנות מסחר אוטומטי , אשר מצויות אצל הגופים הפיננסיים הגדולים ובכך אתה משווה את מהירות התגובה שלך למהירות התגובה שקיימת להם.
אנו ממליצים לך כי בבואך להתחיל להשקיע בבורסה, ללמוד ככל הניתן חומר תאורטי ולאחר מכן להתחיל להשקיע בבורסה דרך סימולאטור מסחר בבורסה , אשר מדמה את המסחר לחלוטין ויאפשר לך לדעת מהי רמתך המקצועית על לקבל תמונה כללית על אופי הסוחר שבך ומתי תוכל לעבור לסחור עם כסף אמתי.

שימוש ב - הדמיית מסחר בבורסה , אשר חלק מאפשרויות ההפעלה שלו הנן על שוק בזמן אמת, יאפשר לך לדעת איפה נקודות החולשה שלך מבעוד מועד, מהי התנהגות נייר הערך שבחרת לסחור בו, האם ניתן להרוויח בו ולהפסיד בו עשרות אחוזים ליום, האם מאות, האם אחוזים בודדים, האם באותו נייר ניתן לקבוע איזו רמת סיכון אתה מוכן לקחת, בשימוש בהדמיית מסחר בבורסה  אתה למעשה חוסך כסף נוסף בתשלום " דמי הלימוד ", בל נשכח - כאמור - ניסיון רוכשים רק שסוחרים על כסף אמתי ! הדמיית מסחר בבורסה נותנת לך את האפשרות להתקדם עוד מספר צעדים לעבר היותך סוחר מקצועי, ללא תשלום דמי הלימוד על חלק נוסף בדרכך להשגת תשואות חיוביות.

 

ובכן, נניח כי הגעת להחלטה כי אתה סוחר מספיק טוב על מנת לעבור למסחר עם כסף אמתי, על מנת לסחור עם כסף אמתי עליך לפתוח חשבון מסחר ( מומלץ דרך קבוצת הרכישה בעניין מסחר בבורסה ) והתחל לסחור.

עליך להקפיד ולוודא שגובה עמלות המסחר שאתה משלם  אינן גבוהות מהמקובל בשוק ושאתה מקבל כלי מסחר מתקדמים אשר שמים אותך בעמדה של יתרון יחסי מול סוחרים אחרים בשוק ההון למשל מתן תוכנות מסחר אוטומטי אשר מהווים יתרון יחסי משמעותי אותם ניתן לקבל דרך קבוצת הרכישה הנ"ל


אנו ממליצים לך בחום לקרוא אודות ה סיכון במסחר בבורסה על מנת שתמשיך להבין עד כמה חשוב התמקצעות בתחום והפעולה במשנה זהירות. 

זה המקום להזכיר כי אנו בחברת GO4IT הקמנו קבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר בבורסה ושרותי מסחר בבורסה הכוללים הטבות ותנאי VIP לחברי הקבוצה. בין יתר התנאים שסוכמו תוכל למצוא אפשרות לקבלת תוכנת מסחר אוטומטית מתקדמת וחדשנית הפועלת על בסיס מערכת ה FMR.

בהצלחה !


אנו ממליצים לך לבקר במאמרים נוספים מתחום המסחר בבורסה בקישורים שלהלן:

בורסה אתה נמצא כאן - בורסה למתחילים
מהי בורסה מה נסחר בבורסה ?
למה צריך בורסה ? מי משקיע בבורסה ?
מי מפקח על הבורסה ? כיצד מתנהל המסחר בבורסה
יתרונות המסחר הממוחשב לעומת
זירות המסחר של פעם
מהיכן ההכנסות של הבורסה ?
איך משקעים בבורסה כיצד אוכל ללמוד יותר על הבורסה ועל שוק ההון
כיצד פותחים חשבון מסחר בבורסה און ליין אצל חבר בורסה הבורסה לניירות ערך
שלבי המסחר בבורסה מסחר בבורסה בחול
מסחר בבורסה און ליין

הנך מוזמן ליצור קשר וליהנות מ מסחר בבורסה בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים !

גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

תוכנה לניתוח טכני
מסחר אלגוריתמי

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במידע  זה להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מידע זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי זה GO4IT