צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מסחר יומי


מהו מסחר יומי ולמי הוא מיועד ?

מסחר יומי בבורסה ( הידוע גם בשם מסחר תוך יומי ) הינו מסחר בניירות ערך כלומר מניות, אופציות מעוף, תעודות סל, אג"ח וכו', אשר המחיר שלהם משתנה על בסיס יומי והקניה והמכירה של נייר הערך מתבצעים באותו יום, ברגע סיום המסחר הסוחר נמצא ללא פוזיציה בשוק. מדובר בתחום אשר יכול להניב, מחד גיסא, רווחים לא קטנים, ומאידך, יכול גם לגרום להפסדים צורמים.לכן, תחום זה אינו מיועד לכל אחד.

כבר בתחילת המאמר אנו מוצאים לנכון להדגיש כי מסחר תוך יומי אינו מיועד לסוחרים ללא ידע וניסיון המעוניינים בעשיית רווח מהיר. סוחרים אלה אמנם בחרו לרוב לעסוק בתחום זה, אך ברוב הפעמים הם מפסידים את ההשקעה שלהם. לא מעט סוחרים, חוטאים  " בחלום ההתעשרות המהירה " וחשים כי הם יכולים להרוויח בתחום זה בקלות ומבלי להתאמץ.

אנו מוצאים לנכון להדגיש כי מדובר בחשיבה שגויה לחלוטין,  אשר התוצאות שלה יכולות להיות הרות אסון, למעלה מ 90 %  מהסוחרים היומיים מפסידים את כספם !. לכן, חשוב להימנע מצורת חשיבה זו ולדבוק במציאות בכל הנוגע לעולם זה של מסחר תוך יומי. זכור ! כי רבים וגדולים הפסידו כסף רב בתחום, ולכן חשוב מאוד להיכנס אליו בזהירות רבה ובעודך בעל ידע וניסיון רבים.

בכדי לבצע מסחר יומי באופן יעיל וחכם אשר יתן לך תשואה חיובית לאורך זמן, עליך להיות בעל ידע כלכלי, משמעת וניסיון, אשר יסייעו לך לקרוא את תנודות השוק ולצפות לתנודות הבאות, שכן על כך מתבסס למעשה ה- מסחר היומי, ובכך לבצע השקעה חכמה המניבה תשואות חיוביות לאורך זמן.

מומלץ וחשוב לרכוש ידע בתחום מסויים זה, שכן מסחר זה הינו סוג מסחר השונה מיתר סוגי המסחר ויש ללמוד ולהבין אותו לעומק. לכן, אם אתה אינך בעל ידע מסוג זה, אך בכל זאת חש כי מסחר יומי הינו בשבילך, חשוב מאוד ללמוד את הנושא לעומק ולתרגל " על יבש ". בנוסף, עליך לוודא כי יש בידך סכום כסף המאפשר לך לבצע מסחר יומי מבלי " להמר " על כל רכושך. ככלל, אנו רוצים להזכיר לך כי אסור בתכלית האיסור להשקיע כסף בשוק ההון המיועד למטרות חשובות ועשוי לסכן את עתידך (חינוך, בית וכדו')  מתוך מחשבה שההשקעה תחזיר את עצמה, שכן אין לדעת מה תהיינה התוצאות של ההשקעה.



למידה והשקעה לפני ביצוע מסחר יומי

אם החלטת לסחור מסחר יומי בצורה מקצועית ולהשכיל את עצמך בטרם ביצוע השקעות מסוכנות, ניתן לבצע זאת במגוון צורות. ראשית כל, חשוב מאוד לא ללמוד תוך כדי עשייה והשקעה של כסף אמיתי, שכן זהו תחום אשר ידוע כמסוכן מאוד. מומלץ ללמוד באמצעות קורס ללימוד מסחר בשוק ההון או ספרים המצעים הדרכה בתחום ומאפשר לכם לתרגל באופן בטוח מבלי להתעסק בכסף אמיתי. בנוסף, ישנם מדריכים רבים ברחבי האינטרנט המציעים עצות שונות לסוחר המתחיל, פורום שוק ההון ואף תוכנות המאפשרות לך תרגול מבלי להשקיע, סימולאטור מסחר בבורסה אשר למעשה יתנו לך אבחנה מדוייקת אודות מוכנותך לסחור בכסף אמיתי. בכל מקרה, חשוב מאוד לעבור את שלב הלמידה בטרם ביצוע מסחר יומי, בכדי להימנע מהפסדים צורמים בעתיד.



מה צריך בכדי לבצע מסחר יומי ?


למעשה לאחר שפתחת חשבון ל מסחר עצמאי בבורסה, אתה זקוק רק למחשב ולחיבור לאינטרנט. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לכולם לבצע מסחר יומי אפילו מחוף הים ולכן מדובר בתחום המושך בני אדם רבים מתחומי חיים שונים.


מהי הסיבה שלאחרונה קיים ביקוש רב יותר למסחר יומי ?


עם התפתחות הטכנולוגיה וזמינות האינטרנט, יותר ויותר בעלי מקצועות חופשיים וסוחרים מקצועיים בבורסה החלו לשלב גם מסחר יומי כחלק מהעיסוק הקבוע שלהם, שכן תחום המסחר האוטומטי הולך וצובר תאוצה, לאדם אשר מעוניין לסחור מסחר יומי מקצועי מתאפשר להזין פקודות מסחר אוטומטי במשך דקות בודדות ולהשאיר את תוכנת ה - מסחר האוטומטי לפעול בצורה קרה, מהירה ועם משמעת של 100% ההכרחיים לסוחר ב מסחר בבורסה בכלל ובמסחר תוך יומי אשר לבן אנוש לעתים בלתי אפשרי.


הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לבצע מסחר בבורסה במסגרת חברות בקבוצת רכישה אשר תוזיל משמעותית את עמלות המסחר, כמו כן תוכל ליהנות משירותי מסחר אטרקטיביים במיוחד הכוללים אף לקבלת תוכנת מסחר אוטומטי ללא תשלום !

לפרטים נוספים,



גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :
פורום שוק ההון

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי
זה Go4it