צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

במסגרת מאמר זה נציין בפניך את הצעדים שעליך לבצע לפני שתתחיל לבצע מסחר יומי בבורסה ובזמן שאתה כבר מבצע מסחר יומי בבורסה.
תינתן לך סקירה מקיפה על תוכנות ועזרים שתזדקק להם לצורך ביצוע המסחר ואף ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה בעמלות מסחר זולות במיוחד. 

לא מעט מהמשקעים אשר חפצים לבצע מסחר יומי בוחרים לפנות לקורסים מסודרים המוצעים על ידי המכללות השונות או מוסדות לימוד פרטיים שונים. במסגרת מאמר זה תיחשף ללא מעט אפשרויות לימוד דרך רשת האינטרנט שלא פעם אינה נופלת ממוסדות הלימוד הקיימים, לכן החלטנו במאמר שלפניך להציג עבורך מדריך שיעזור לך לדעת מהם תוכנות מסחר, עזרי מסחר, שיטות מסחר שונות ואתרי אינטרנט המומלצים לשימוש במסחר יומי, איך ואיפה כדאי לסחור במסחר יומי ועוד טיפים והמלצות רבות בנושא. אך לפני שנציג בפניך את המדריך, נציג בפניך קישור למסחר יומי בו תוכל לקרוא אודות הגדרת המונח.

מסחר יומי הינו אחד מהתחומים המרתקים ביותר והמסוכנים בשוק ההון, היתרון של עבודה מהבית ובהשקעה של מחשב וקו אינטרנט קורץ ללא מעט סוחרים אשר מקבלים החלטה לעסוק בתחום זה, שנחשב לאחד מהתחומים המאתגרים והקשים במסחר בבורסה, כאשר חלק קטן מהמשקעים הצליחו להפוך את המסחר יומי למקור פרנסתם העיקרי.

זכור ! כי רבים וגדולים הפסידו כסף רב בתחום, ולכן חשוב מאוד להיכנס אליו בזהירות רבה ובעודך בעל ידע וניסיון רבים וברמת ההתמקצעות הנדרשת.

אנו נחלק מאמר זה לקטעים שונים אשר יובאו בפניך בצורה של " שאלות ותשבות " אשר יעניקו לך בכול תחום את הידע הנדרש לשם הפיכתך לסוחר יום בבורסה.


כיצד מתחילים לבצע מסחר יומי בבורסה ?


הדברים הטכניים

על מנת להתחיל לסחור מסחר יומי בבורסה עליך לבצע מספר צעדים טכניים ראשוניים, ראשית עליך לפתוח חשבון לביצוע מסחר עצמאי בבורסה, שנית עליך להיות בעל מחשב וקו אינטרנט על מנת לבצע את המסחר.


פתיחת חשבון למסחר בבורסה



כאמור, על מנת לבצע מסחר יומי בבורסה, עליך להיות בעל חשבון למסחר עצמאי. רשת האינטרנט מלאה בפרסומות של בתי השקעות אשר מעוניינים שתבצע מסחר בבורסה דרכם, כפי הנהוג בכול תחום גם במסחר בבורסה התמקחות עשויה להוזיל משמעותית את עמלות המסחר אשר עשויות להגיע, בחישוב חודשי, לסכומים גבוהים מאוד, לא פעם לפגוע בתשואה שלך בעיקר אם אתה עוסק במסחר יומי בבורסה, שכן מדובר בפעילות של קניה ומכירה קצרות ורבות.
אנו בחברת GO4IT הצלחנו ליצור שיתוף פעולה עם בתי השקעות מהגדולים בארץ וזאת לאחר הקמת קבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושרותי מסחר.
שיתוף הפעולה וגודל קבוצת הרכישה הקיימת מאפשרים לקבל את התנאים האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא בשוק, חברי הקבוצה נהנים מהטבות ומשרותי מסחר שעד עתה היו שמורים לבעלי תיקים גדולים ועם נפח פעילות גבוהה במיוחד. התנאים שהצלחנו להשיג לחברי הקבוצה כוללים בראש ובראשונה עמלות מסחר זולות במיוחד, מערכות מסחר בבורסה בזמן אמת מתקדמות ביותר, שרות מקצועי ואמין שכולל בין היתר קו טלפון VIP למענה מהיר לביצוע פעולות טלפוניות ואף קו טלפון לגיבוי, קיימת הטבה בלעדית לחברי הקבוצה ! ! ! אפשרות לקבלת תוכנת מסחר אוטומטי ללא תשלום ! 


איזה מחשב עלי לרכוש על מנת לבצע מסחר יומי בבורסה ?



כיום הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת מסחר עם כמעט כל מחשב, שהרי המחשבים " החלשים " של היום הם כבר המחשבים החזקים של פעם
בקישור הבא תוכל למצוא פירוט של דרישות מינימאליות של מפרט מחשב לביצוע מסחר יומי בבורסה ואף תוכל להפעיל במחשב זה תוכנת מסחר אוטומטית - דרישות מחשב למסחר בבורסה .

- קיים פתרון נוסף וחדשני שיאפשר לך לבצע מסחר עצמאי בבורסה מכל מקום בעולם במחשב משלך שנמצא ברשת האינטרנט תוכל לקרוא פרטים נוספים בהקלקה על הקישור - מחשב ענן למסחר בבורסה


מהן התוכנות והעזרים לביצוע מסחר יומי בבורסה ?


על מנת לסחור בצורה מקצועית בבורסה אתה צריך מערכת ביצוע, מערכת מעקב אחר נתונים ומערכת למסחר בדמו שתאפשר לך לתרגל בלי לשלם דמי לימוד, על מנת להשיג את המירב מהמסחר עליך לבנות " חבילת תוכנות ועזרים " אשר ישמשו אותך למסחר יומי בבורסה.


תוכנות לביצוע מסחר


על מנת לסחור בבורסה, הן מסחר יומי והן כל סוג מסחר אחר, אתה צריך תוכנת מסחר און ליין.בשוק ההון הישראלי קיימות 2 חברות מרכזיות שניתן לסחור בבורסה באמצעות הפלטפורמות שלהן, חברתFMR וחברת סיברון, כאשר FMR הינה החברה הפופולרית, נכון להיום, בקרב המשקעים בבורסה הישראלית.
מערכות FMR וסיברון מאפשרות לקבל מידע און ליין ישירות לתוכנת המסחר ושליחת הוראות לבורסה בזמן אמת, חברות אלה אף מאפשרות לקבל API לצורך פיתוח תוכנת מסחר אוטומטי אשר מאפשרת לך פקודות מסחר מתקדמות יותר למסחר בבורסה כגון סטופ לוס ( SL ) טייק פרופיט ( TP) ועוד פקודות רבות ומגוונות הכוללות התניות שונות ומגוונות.



תוכנות למעקב אחר נתוני בורסה


כסוחר יומי בבורסה אשר מעוניין לבצע מסחר און ליין אתה תזדקק לעקוב אחר נתונים שונים ומגוונים ובתצורות שונות כגון גרפים אשר יאפשרו לך ביצוע של ניתוח טכני של הנתונים, הן מבורסות העולם והן מהבורסה הישראלית, תוכנות הביצוע לא תמיד מאפשרות צפייה בגרפים ובנתונים חשובים אחרים שתזדקק להם כסוחר יומי בבורסה, לכן עליך להיעזר גם בתוכנות נוספות אשר יאפשרו לך גם לצפות בנתונים שונים בצורה נוחה ומהירה.


סימולטור מסחר


על מנת לסחור בבורסה בצורה מקצועית, עליך לתרגל, ללמוד ולהכיר את ניירות הערך בהם החלטת לבצע מסחר יומי, מסחר יומי במניות שונה למשל ממסחר יומי ב אופציות מעו"ף, ולכן עליך להיעזר בסימולטור למסחר בבורסה אשר מאפשר מסחר בדמו ומעניק לך את האפשרות ללמוד ולהתמקצע ללא תשלום " דמי לימוד " שהם חלק בלתי נפרד מהמסחר בשוק ההון.

אנו בחברת GO4IT פיתחנו את Go4iTrainer, Go4iTrainer הינו סימולטור אשר מורכבמסימולטור אופציות מעוף וסימולטור על יתר ניירות הערך בבורסה הישראלית ומאפשר לך מסחר בדמו בבורסה.
הסימולאטור מאפשר לך התנסות ב מסחר בשוק ההון ב 2 דרכים, הדרך הראשונה היא על ידי מסחר על נתוני בורסה מוקלטים, כך שתוכל להפעיל אותם " הלוך ושוב " לבדוק שיטות מסחר, התנהגויות של ניירות ערך שונים, לפתח דרכים נוספות להרוויח ולמקסם רווחים ככל שניתן, הדרך השנייה היא על ידי מסחר בסימולאטור עם נתוני בורסה בזמן אמת, כל הנתונים הם הנתונים אשר מופעים ב בורסה און ליין, המדדים, המחירים כמות הקונים והמוכרים הם בדיוק כפי שמופיע בספר הפקודות בבורסה, אך באמצעות סימולטור מסחר זה תוכל לסחור און ליין מבלי לסכן את כספך ובכך ללמוד לא מעט על ניירך הערך שבחרת לסחור בו והתנהגותו.



אתרי אינטרנט שונים בהם מידע אודות המסחר בבורסה


במסגרת " התחרות " בקבלת מידע רב ככל הניתן לצורכי ביצוע מסחר יומי, תאלץ לבצע חיפוש מעמיק באינטרנט ולבנות גם דף קישורים חשובים בהם כלים רבים שיעזרו לך להחליט החלטות לגבי המסחר בבורסה, אנו בחברת GO4IT  רכזנו בעבורך ארגז כלים ובו מרוכזים לא מעט קישורים חשובים לסוחר בבורסה שעשויים לעזור לך.


עד כאן לגבי העניינים הטכניים, בחלקים שמובאים להלן יוצגו בפניך הנושאים המנטליים שתאלץ להתמודד עימם בביצוע מסחר יומי בבורסה ופתרונות ועזרים כיצד להתמודד עימם.

על מנת לבצע מסחר יומי בבורסה אשר יניב תשואה חיובית עליך לבצע מספר צעדים מקדימים, כאמור תחום המסחר היומי בבורסה הינו מהמסוכנים ומהמאתגרים הקיימים בדרכי המסחר, על מנת להתמקצע ולהשיג תשואה חיובית גבוהה ככל הניתן עליך לבצע לימוד מעמיק ואימון " בחדר כושר הפסיכולוגי " שתבנה לעצמך.


פסיכולוגיית מסחר בבורסה


מסחר יומי בבורסה טומן בחובו סיכונים ואתגרים, הסיכונים באים לידי ביטוי בכך שלא פעם תצטרך לראות את עצמך מפסיד פעם אחר פעם ועדיין תאלץ להיצמד לשיטת המסחר שלך, שיטת מסחר שהגעת למסקנה שהיא רווחית לאורך זמן, כמו כן, במסחר יומי אתה עשוי לראות רווח גדול שהופך לרווח קטן ואף להפסד ! ועדיין תאלץ להיצמד לשיטת המסחר שלך. ביצוע שיטת מסחר באופן קפדני הוא דבר מאוד קשה לביצוע והוא מאבני היסוד של  מסחר יומי בבורסה. ידרשו , לא פעם, שנים של ניסיון על מנת להגיע לרמת המסחר הנדרשת הכוללת משמעת מסחר ברמה גבוה והיצמדות לשיטת מסחר, ישנם לא מעט סוחרים שלא מצליחים לעמוד בכך גם לאחר שנות מסחר רבות.

זה המקום להמליץ לך על מסחר יומי בבורסה באמצעות תוכנה למסחר אוטומטי, אשר חלק מהיתרונות בשימוש בה נעוץ בעובדה שתוכנה מבצעת את המסחר בצורה קרה ובאופן עקבי ברמה של 100% משמעת, לא תזדקק לשנים של " אימון פסיכולוגי " שכן, בחיפוש קצר באינטרנט תוכל למצוא כי קיימים סוחרים שיש להם שיטת מסחר מנצחת, אך בפועל הם אינם מרווחים וזאת לאור הקושי בהתמודדות עם הוצאת הרגש משיטת המסחר.


תנאים מקדימים למסחר יומי בבורסה


הכרות עם השוק ועם התנהלות נייר הערך
 - כפי הנהוג בכול תחום, עליך להכיר היטב את תחום בו אתה עוסק על מנת להיות מקצועי בו ככל הניתן, במסחר יומי בשוק ההון, הנוסחה מאוד פשוטה, ככל שתתמקצע יותר תרוויח יותר כסף, לכן אנו ממליצים לך להכיר לעומק את סוג נייר הערך והמדדים שאתה בוחר לסחור בהם, בין אם זה אופציות מעו"ף, בין אם זה מניות או כל נייר ערך אחר אשר בחרת לבצע בו מסחר יומי ובין אם זה מדד בבורסה הישראלית או בכול בורסה אחרת בעולם, לכל מדד ומדד וכל נייר ערך יש התנהגות שונה שצריך לקחת בחשבון כאשר סוחרים עליו.
כאמור, על מנת להכיר ולבצע מסחר יומי בבורסה בצורה מקצועית תוכל להשתמש בסימולטור מסחר בבורסה על מנת להכיר את התנהגות ניירות הערך והמדדים בבורסה הישראלית ללא תשלום דמי לימוד.

שיטת מסחר - כאמור, ב מסחר בשוק ההון, עליך להיות לסחור עם שיטת מסחר אשר בחנת לאורך זמן והגעת למסקנה שהיא משיגה תשואה חיובית לאורך זמן, עליך לשכלל את השיטה ולפתח אותה תמיד על מנת להשיג תשואות חיוביות גבוהות ככל שניתן. החוק החשוב ביותר, בעיקר במסחר יומי, הוא הצמדת לשיטת המסחר שלך (כמובן  לאחר שבחנת אותה לאורך זמן ומצאת שהיא רווחית אם תיצמד אליה ) וביצוע מלא שלה, גם כאשר " לא הולך ", גם כאשר אתה מרווח הרבה, גם כאשר אתה מופסד - אסור לך בתכלית האיסור לתת לאמוציות לשלוט בך ולגרום לך להתערב בשיטת המסחר !
כחלק מהדרכים לשכלול ופיתוח שיטת המסחר שלך ( אלגוריתם המסחר ) ,תוכל ללמוד הרבה מרשת האינטרנט למשל להיות חבר ב פורום שוק ההון
אשר חברים בו לא מעט סוחרים אשר מבצעים מסחר יומי בבורסה, תוכל להתייעץ וללמוד מהם לא מעט על מנת לקדם את שיטת המסחר שלך ואת עצמך בתור סוחר יומי.

פתיחת תיק למסחר בבורסה הכולל את כספי ההשקעה - ככלל, אנו ממליצים להפריד את תיק ההשקעות שלך מחשבון העו"ש הפרטי שלך, מה גם שמסחר דרך הבנקים אינו מומלץ מאחר וקיימות עמלות מסחר שאינן קיימות בבתי השקעות והעמלות בבנקים גבוהים משמעותית מהעמלות המקובלות בבתי השקעות.בחשבון שתפתח בבית השקעות לצורך ביצוע מסחר יומי, אנו ממליצים לך להפקיד רק הון אותו אתה מוכן לסכן שלא יפגע בעתידך הכלכלי במידה ותפסיד אותו.זו דרך אשר מאפשרת לך לנטרל את המרכיב האמוציונאלי ולבצע בדיוק את שיטת המסחר שלך.
במידה ובחרת לבצע מסחר יומי בבורסה באפיק השקעה ממונף, למשל מסחר באופציות מעו"ף, הרעיון המרכזי הינו שתוכל להגביל את ההפסד, קרי ביצוע סטופלוס, כפי ששיטת המסחר שלך מאפשרת לך, אך את הרווח לא תצטרך להגביל מאחר ואופציות מעו"ף, למשל, עשויות לשלם מאות אחוזים ביום מסחר בודד. עליך לקחת בחשבון כי בתחילת דרכך כסוחר יומי, יהיו לך הפסדים שתצטרך להתמודד עימם, וללמוד מכל הפסד על מנת שבפעם הבאה הוא לא יחזור, בצורה זו תתמקצע עד שתגיע לרמה שתוכל להרוויח ממסחר יומי בבורסה. 

להבין וליישם : רווח גמיש - הפסד תחום - כסוחר יומי בבורסה עליך להבין שלא כל יום תצליח להרוויח ושלא כל יום תרוויח אותו סכום.מסחר יומי משול לעסק עצמאי, כך שקיימים ימים שלא מגעים לקוחות ועבדת לחינם קרי הפסדת במסחר יומי - ובמידה מגעים מספר לקוחות שונה בכול יום ולכן הרווח משתנה קרי הרווחת במסחר יומי.כפי שהיית נוהג בעסק עצמאי, במידה והיו מגעים לקוחות לא היית מסלק אותם כך במסחר יומי, כאשר אתה מרוויח תנסה להרוויח ככל הניתן על ידי ניהול סיכונים נכון, לעומת זאת כאשר אתה מפסיד במסחר יומי חובה עליך להפעיל סטופ לוס קשיח ולא לתת להפסד לגדול מעבר למה שאתה החלטת שהוא חלק משיטת המסחר היומי שלך!


לסיום אנו רוצים להזכיר לך שוב כי מסחר יומי בבורסה הינו מהמסוכנים בשיטות המסחר, אל תכנס לתחום זה לפני שלמדת ותרגלת את שיטת מסחר שלך, גם לאחר שנכנסת תבצע זאת בזהירות תוך הקפדה על המוזכר לעיל, במידה ותתמיד תוכל להרוויח לא מעט בזמן קצר- בהצלחה !  GO4IT, מסחר אוטומטי בבורסה.


הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לסחור בבורסה בצורה מקצועית ביותר ובתנאי מסחר המתקדמים ביותר.




גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :
• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it