צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

כיצד להשקיע בבורסה

במסגרת מאמר זה ניידע אותך כיצד תוכל לבצע מסחר בבורסה בישראל, החל מהשלב של פתיחת חשבון למסחר ועד הפיכתך לסוחר מקצועי בשוק ההון בעל תשואה חיובית בתיק ההשקעות שלו. כמובן שבמאמר בודד לא נוכל להסביר את כל מה שאנו רוצים ליידע אותך, אך תוכל לקרוא ב מאמרים שוק ההון מידע רב אשר ללא ספק, באם תיישם את האמור, תהפוך לסוחר מקצועי אשר מכניס הכנסה חודשית נאה.

הקדמה קצרה

המחאה החברתית והנטל הכלכלי ההולך וגובר על אזרחי ישראל דוחק לא מעט אזרחים לחפש מקור פרנסה נוסף מלבד מקור הפרנסה העיקרי שלהם. אחד ממקורות הפרנסה הזמינים, הנוחים לביצוע והמתגמלים ( אם השקעת בלימוד ובכלי מסחר כנדרש ) הוא תחום המסחר בבורסה. כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה באופן עצמאי ולא דרך ברוקר שמנהל לך את תיק ההשקעות, אתה למעשה בעל עסק עצמאי לכל דבר, אתה אדון לעצמך, אתה מנהל את ההוצאות וההכנסות. ההוצאות שיהיו לך באם תחליט לבצע מסחר בבורסה הן כל הוצאה כספים שמורידה משווי תיק ההשקעות שלך, החל מהפסדים

( כן יש גם דברים כאלה בבורסה למי שלא ידע וחלם שהוא הולך להתעשר בין לילה ) וכלה בעמלות מסחר ותשלום עבור תוכנות מסחר מקצועיות ותוכנות תומכות החלטה.

כיצד להתחיל לסחור בבורסה בארץ ?

על מנת לסחור בבורסה בישראלית עליך להיות בעל חשבון למסחר אצל אחד מחברי הבורסה, חבר בורסה בישראל הוא בנק או בית השקעות, עליך ליצור עימו קשר ולפתוח חשבון \ לבקש הרשאות לביצוע מסחר בשוק ההון באם יש לך כבר חשבון אצלם.
אנו לא ממליצים לפתוח חשבון למסחר בבורסה בבנק שכן בבנק גובים עמלות מסחר שאינן נהוגות אצל בתי ההשקעות, העמלות בבנק גבוהות יותר, הבנק גובה עמלות שאינן קיימות אצל בתי השקעות, ולא פעם גם תוכנות המסחר אינן מתקדמות ( לא מציגות נתונים אונליין, אין להם יכולות מתקדמות ) ו \ או על מנת לתת תוכנת מסחר מתקדמת מנסים לחייב אותך להקיף פעילות גדול של קניה \ מכירה של ניירות ערך.

כאשר אתה פונה לחבר בורסה שהוא בית השקעות תוכל ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים, החל ממערכות מסחר מתקדמות וכלה במחירי עמלות זולות במיוחד, תוכל לסחור בבורסה בזול ובצורה מקצועית. בחדרי המסחר של בתי ההשקעות יושבים דילרים אשר זמנים בכול רגע נתון, לקבל כל שיחת טלפון ממך ולבצע את ההוראות שאתה מעוניין לבצע בתיק ההשקעות שלך, תוכל לקבל רבית מאוד גבוה מהמקובל בבנקים על כספך שיושב בחשבון העו"ש שבבית ההשקעות, תוכל ליהנות ממערכות מסחר מתקדמות כחלק מהשירות אותו הם מעניקים.

מה צרכים לבקש מבית ההשקעות כאשר פותחים חשבון ?

כמו בכול תחום מתחומי החיים התמקחות תעזור לך להשיג יותר דברים בתשלום מופחת יותר, כך גם בתחום השקעה בשוק ההון, חובה עליך לנהל משא ומתן עם מספר בתי השקעות על גובה העמלות שהם יגבו ממך בעבור קניה \ מכירה של נייר ערך ועל מערכות המסחר שהם יעניקו לך. הוזלה בעמלות המסחר עשויה לחסוך מאות ואף אלפי שקלים מידי חודש בחודשו שיצטרפו לתשואת תיק ההשקעות שלך.

דבר נוסף וחשוב שעליך לדרוש מבית ההשקעות הוא מערכת מסחר מתקדמת ומקצועית, מערכת מסחר היא הקשר שלך לבורסה, ככל שמערכת המסחר מתקדמת יותר לכך תהנה מיתרונות יחיסיים רבים יותר על פני משקעים אחרים שגם הם בדיוק כמוך רוצים להרוויח במסחר בשוק ההון וכמה שיותר ! ולכן בית השקעות אשר אינו מעניק לך מערכת מסחר מתקדמת אונליין בעלת יכולות ביצוע של מסחר אוטומטי בבורסה הישראלית, אין לך כל סיבה לפתוח אצלו חשבון. אין כל סיבה שבית ההשקעות יחסוך על גבך ואתה תחל את המסחר שלך מעמדה נחותה יותר מסוחר אחר שמקבל מערכת מסחר אוטומטי - אלגו טריידינג - מבית ההשקעות בו הוא פתח חשבון מסחר - זכור ! תסחור כמו מקצועי תרוויח כמו מקצועי.

מסחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי מאפשר לך ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה לצורך הפקת רווחים, המערכת מאפשרת לך לזוז ממסך המחשב והיא תבצע את הוראות הקניה \ מכירה של ניירות הערך שבחרת לסחור בהם אם וכאשר יגיע שילוב הנתונים המבוקש. מערכת מסחר אוטומטי מאפשרת לך לסחור על מספר רק של ניירות ערך ובמקביל, מאפשרת לך במהירות של מילי שניות לנתח נתונים ממספר גדול של מקורות מידע ולבצע קניה \ מכירה בהתאם לנתונים שהזנת מבעוד מועד, מסחר עם מערכת מסחר אוטומטי מאפשר לך לעסוק בעיסוקים נוספים ובמקור פרנסה נוסף. תוכל לקרוא על רבות היתרונות במסחר אוטומטי.

פתחתי חשבון, העמלות זולות, קיבלתי מערכת מסחר אוטומטי - מה מצפה לי ?

עכשיו מתחילה המלחמה הלכה למעשה, עליך להתמקצע באפיק ההשקעה שבחרת לסחור בו. כאשר אתה רוצה לבצע מסחר בארץ עליך לדעת כי קיימים מגוון אפיקי השקעה, אשר לכל אחד מהם רמות סיכון שונות והתנהגות שונה, בין יתר אפיקי ההשקעה תוכל למצוא, אופציות מעו"ף, מניות, אגח, המירים ועוד ועוד..ככל שתתמקצע יותר תרוויח יותר - זו המתמטיקה של המסחר בבורסה.

עליך להכיר את אפיק ההשקעה שבחרת לסחור בו בצורה מעמיקה מאוד על מנת לחזות מבעוד מועד את התנהגותו ובכך לתרגם את זה לעשיית כסף - רווחים!. על מנת להתמקצע עליך להשקיע תמיד " בסוחר שבך " ולהכיר את עצמך כיצד אתה מתנהל כשאתה מופסד, כשאתה מרווח, האם אתה יודע לנתח את הטעויות שביצעת ולהפיק מהן לקחים.. ועוד עוד. כאמור, ככל שתתמקצע יותר תרוויח יותר ! אנו ממליצים לך להשתמש בסימואלטור מסחר אונליין על מנת ללמוד, להכיר ולפתח שיטות מסחר מתקדמות וזאת ללא תשלום " דמי לימוד", כמו כן מומלץ לתעד בכול יום את הטעויות שבצעת על מנת למנוע הישנותם בעתיד, רק בדרך זו תוכל להפוך לסוחר מקצועי אשר התשואות שלו הולכות וגדלות.

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לבצע מסחר בבורסה בצורה מקצועית באמצעות מערכת מסחר אוטומטי, המערכת ניתנת לשבועיים התנסות ללא התחייבות.


גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :

אסטרטגיות מעו"ף

מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בשוק ההון.
קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי
זה Go4it