צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

חשיבות השימוש במסחר אוטומטי במעו"ף

חשיבות השימוש במסחר אוטומטי במעו"ף

תחום ה- מסחר באופציות המעוף בבורסת תל אביב נחשב כאחד מהתחומים המרתקים והמסוכנים מבין ניירות הערך אשר נסחרים בבורסת תל אביב , לסוחר באופציות המעוף צריכות להיות לא מעט יכולות ותכונות אשר חלקן קשות להשגה עד בלתי אפשריות ללא תוכנת מסחר אוטומטית למסחר באופציות המעוף, על מנת להגדיל את הסיכוי להשגת תשואות חיוביות.

מנינו עבור הגולשים מספר יתרונות שיש לסוחר באופציות המעוף בעזרת תוכנת מסחר אוטומטי לעומת סוחר שאינו משתמש בכך: 

1. שימוש תוכנת מסחר אוטומטית ( הנקראת גם תוכנת מסחר אלגוריתמי ) משחררת את הסוחר מהמתח ומהלחץ בהמתנה המתישה, לא פעם של שעות, לשערי האופציות והמדדים הרלוונטיים לגביו.

2. ביצוע החלטות מקצועיות למרות כשלים פסיכולוגיים בזמן אמת! אחד הדברים החשובים שכל סוחר ב - אופציות המעו"ף יודע, הינו חובת נטרול רגש באופן מוחלט, סטופלוס ( Stop Loss ) , כניסה ויציאה תוך התניות מדדים יתבצעו בצורה קרה, מהירה ובזמן אמת.

3.מסחר אוטומטי באופציות המעוף מתאים לסוחרים אשר עובדים בעבודה נוספת במשרה מלאה ואין באפשרותם לשבת מול המסך דרוכים בהמתנה ליעדי כניסה ויציאה אשר הציבו לעצמם, בנוסף מסחר אוטומטי יכול לתרום לסוחרים אשר לא סוחרים רק ב- אופציות המעו"ף אלא בין היתר סוחרים בבורסות אחרות או \ ו בניירות ערך אחרים.

4. מערכת מסחר אוטומטית מספקת הגנה מפני אירועים חיצוניים שמתרחישים לא פעם " בדיוק ב 5 דקות"  שזזת מהמחשב, כידוע במסחר במעו"ף לעיתוי הכניסה והיציאה חשיבות עליונה, פספוס הזדמנויות כניסה ויציאה בגלל חוסר תשומת לב של " 5 דקות " לא פעם עלה לסוחרי מעוף לא מעט.

5. מהירות הביצוע של מערכת מסחר אוטומטית כגון פקודות קניה מכירה מתבצעת בצורה מהירה של אלפיות השנייה האופיינית למערכות המסחר של בתי ההשקעות.

6. כאשר סוחרים בעזרת תוכנת מסחר אוטומטית למסחר באופציות מעוף ניתן להתגבר על לא מעט כשלים טכניים כגון : טיפול במספר אופציות מסטרייקים שונים במקביל, הקלדת השער המבוקש, הכמות המבוקשת וכיוצא בזה, סוחר אשר מנסה לעשות מספר פעולות במקביל ללא מערכת מסחר אוטומטית מוצא את עצמנו מוגבל במהירות התגובה שלו.

7. מעבר משלב המסחר הידני האופייני למסחר בשנות ה- 90 לשלב ה- מסחר האוטומטי, משמעותו התקדמות עם הטכנולוגיה ושמירה על כספך !

8.ניתן לקנות \ לכתוב אסטרטגיות מעוף מסובכות תוך פחות משניה ובמקביל כגון: אוכפים, פרפרים, קונדורים ושוקתות וכו'.

9. מערכת מסחר אוטומטי אינה מבטיחה רווחים, אלא מבטיחה לך יותר זמן פנוי, הורדת מתח ולחץ, מהירות התגובה של תוכנת מסחר אוטומטי גדולה פי כמה ממה שהורגלת עד כה, מהירות עבודה של רובוט מסחר אוטומטי.

10. אין מדובר במערכת שמקבלת החלטות במקומך, המערכת רק מיישמת את ההחלטות שלך וממתינה במקומך לשערים ולמדדים שקבעת מראש בצורה מקצועית.

11. ידוע שהמסחר במעו"ף הנו "מסחר סכום אפס " , שמירה על " יתרון יחסי " הינו בעל משמעות מכרעת להשגת תשואות חיוביות במסחר באופציות המעוף, כסוחר שסוחר במערכת מסחר אוטומטית אתה מחזיק ביתרון יחסי משמעותי מאוד היכול לתרום לא מעט להשגת תשואות חיוביות.

12.מסחר באופציות המעוף ( הנקרא גם נגזרים ) ללא משמעת מסחר, נחשב כהימור, כשמערכת מסחר אוטומטית אחראית על ביצוע שיטת העבודה שלך אתה יודע שכל הפקודות יתבצעו בצורה קרה ומהירה ללא כל חריגה משיטת המסחר שלך. 

13.לא פעם מוצא את עצמו סוחר מעוף קונה ומוכר אופציות  " רק בגלל שהיה מול מסך המחשב "  כבעל תוכנה אוטומטית אתה מעביר את כל השיטה שלך (סיסטם) לתוכנת מסחר והיא בלבד מבצעת את המסחר ומיישמת את קניית ומכירת אופציות המעוף שבחרת בצורה מקצועית.


הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל ליהנות ממסחר אוטומטי בבורסה לניירות ערך הישראלית.



גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :

תוכנה לניתוח טוכני

מסחר באופציות

• מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה GO4IT