צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מסחר מקצועי בבורסה

מסחר מקצועי בבורסה

במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר עצמאי בצורה המקצועית ביותר שניתן וזאת באמצעות תוכנות מסחר מתקדמות הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת התכנון והכרת הצרכים שלך לצורך ביצוע מסחר בבורסה. כמו כן ניידע אותך כיצד לשפר את מיומנות המסחר שלך, שיפור אשר יבוא לידי ביטוי בתשואה גבוה יותר.

כידוע, כל מי שרוצה לסחור בבורסה מעוניין להרוויח כסף וכמה שיותר,  יחד עם זאת חלק מהסוחרים בבורסה


 מתייחסים למסחר בבורסה בקלות ראש אינם מבינים כי על מנת להשיג תשואה חיובית לאורך זמן עליהם לסחור בצורה מקצועית ככל הניתן. זכור ! תסחר כמו מקצועי תרוויח כמו מקצועי, ככל שתתמקצע יותר, תרוויח יותר - זו המתמטיקה של המסחר בבורסה.ככל שתקדים ליישם זאת תתמקצע מהר יותר ותרוויח יותר.




כיצד להפוך סוחר מקצועי ?

על מנת להיות סוחר מקצועי עליך לבנות את " הסוחר שבך ", בניית הסוחר שבך עשויה לארוך שנים, עליך להכיר ולהבין כיצד ולמה אתה מתנהג באותה צורה שאתה מתנהג במצבים שונים במסחר, כיצד אתה מתנהג כאשר יש לך רווח גדול ? , כיצד אתה מתנהג כאשר יש לך הפסד גדול ? , האם אתה מבצע את שיטת המסחר שלך במדויק בכול אחד מהמצבים או שמרשה לעצמך " לעגל פינות " ? , האם אתה מודע שעיגול פינות וחריגה משיטת המסחר תביא אותך לידי הפסדים צורמים ?  ( תכול לקרוא רבות במאמר מדריך : מסחר בבורסה - אופציות מעוף ).

עליך להכיר את אפיק ההשקעה שבחרת להשקיע בו, עליך להבין כי למשל, כי מסחר במניות שונה ממסחר באופציות מעוף אם סחרת באופציות מעוף עליך להבין כי מסחר חשוף שונה ממסחר באסטרטגיות מעו"ף וכן הלאה... עליך להבין לעומק את התחום שבו אתה משקיע, עליך להכיר ולחזות מבעוד מועד את ההתנהגות שלו במצבי שוק שונים וזאת לצורך הפקת רווחים, כידוע מסחר בבורסה בנוי על יכולות " חיזוי " ככל שתדע לחזות את התנהגות אפיק ההשקעה מבעוד מועד כך תרוויח יותר.

עליך להכיר את " ההוצאות " שלך בתור מי שמבצע השקעה בשוק ההון, ההוצאות הן : הפסדים, עמלות קניה ומכירה של ניירות ערך ותשלומים שונים על מערכות מסחר ועזרי מסחר שונים.
את ההפסדים אתה יכול למזער ולעבור למצב של תשואה חיובית, על ידי השקעה מעמיקה בלימוד והבנה למה הם מתרחשים, כמובן שהנושא מורכב ועמוק ונדרש רק לשם זה מאמר נפרד. חסכון בעמלות המסחר ותשלום על שירותי מסחר בורסה עשוי לחסוך מאות ואף אלפי שקלים מידי חודש בחודשו, עליך להבין כי משא ומתן עם בית ההשקעות בנושא זה עשוי לתרום לתשואה שלך לא מעט !

באמצעות כלי מסחר מתקדמים תוכל לשפר את יכולות המסחר שלך, למשל מסחר באמצעות סימולאוטר מסחר יאפשר לך ללמוד להכיר את אפיק ההשקעה ללא תשלום " דמי לימוד ".

חברות בפורום שוק ההון תאפשר לך להתייעץ עם סוחרים בדיוק כמוך שאולי תוכל לקבל מהם נקודות השקפה שונות על אפיק ההשקעה ועשויים לקדם את המקצועיות ואת הידע שלך באפיק שבחרת.

תוכל לקרוא מאמרים שונים בנושא שוק ההון אשר ירחיבו את ההבנה שלך בתחום ויפתחו בפניך רעיונות חדשים שתוכל בעזרתם להשיג תשואה גבוה יותר.
 
כיצד ניתן לסחור בבורסה בצורה מקצועית ?

על מנת לסחור בבורסה בצורה מקצועית בראש ובראשונה עליך לסחור בעזרת כלי מסחר מתקדמים ומקצועיים. מערכת מסחר היא הקשר שלך לבורסה, ככל שמערכת המסחר שלך תהיי מתקדמת יותר כך יהיו לך יתרונות רבים יותר על פני סוחרים אחרים ובכך תעלה את הסיכוי שלך להשיג תשואה גבוה יותר. מערכת מסחר מתקדמת מעלה את רמת המסחר שלך משמעותית, מערכת מסחר אוטומטי - אלגו טריידינג - היא המערכת המתקדמת ביותר שתוכל להשיג לצורך ביצוע מסחר בבורסה, המערכת מאפשרת לך לסחור בצורה מקצועית וליהנות מיתרונות רבים לעומת סוחרים אחרים ובכך להעלות את הסיכוי שלך להשיג תשואה גבוה יותר, הרי לשם כך כולם סוחרים בבורסה, להרוויח כסף וכמה שיותר.

משקיעים אשר מעוניינים לבצע מסחר עצמאי, מקבלים גישה למערכת מסחר בזמן אמת דרך רשת האינטרנט או למערכת מסחר מקצועית אשר מותקנת במחשבם או ש " במחשב ענן ". מערכות המסחר מאפשרות למי שמבצע השקעה בשוק ההון לבצע פעולות מסחר בכל רגע נתון שבו מתקיים המסחר, לעקוב אחר הביצועים, לקבל מידע אונליין על ניירות הערך, לעקוב תיק ההשקעות שלו. מערכות מסחר מאפשרות למשקיע לשדר מגוון הוראות ייחודיות בהן: סטופלוס, טייק פרופיט, טריילינג סטופ, פקודות מותנות ועוד ועוד, ככל שבמערכת המסחר קיימות פקודות רבות יותר כך היא מתקדמת יותר ומאפשרת לל גמישות ויצירתיות במסחר אשר מתורגמים לעשיית כסף.

מערכות למסחר בבורסה אשר מבוססות על רשת האינטרנט יאפשרו לך לבצע מסחר עצמאי מכל מקום ללא צורך בהתחברות לחבר הבורסה. מערכות אלה בעלות אותן פונקציות שיש לדילר שיושב בחדר המסחר, תוכל לבצע את כל הפעולות שאתה צריך. בעבר הגישה למערכות מתקדמות מעין אלה הייתה נחלת הבנקים ומוסדות פיננסים גדולים אחרים בלבד, אולם בשנים האחרונות, עם ההתפתחויות הטכנולוגיות, זמינות רשת האינטרנט וכניסת גופי מסחר פרטיים לשוק הפכו מערכות מסחר אונליין מתקדמות לנחלת הכלל וכיום כל מי שמבצע השקעה בשוק ההון יכול להשתמש בכלים המתקדמים שבמערכות אלה.

מערכת מסחר אוטומטי ככלי להעלאת התשואה שלך.

מערכות מסחר אוטומטי למסחר בבורסה הן המערכות מסחר המתקדמות ביותר שניתן להשיג, המערכות ניתנות על ידי בית ההשקעות שאצלו פתחת את חשבון המסחר שלך וניתנים כחלק משרותי מסחר שהוא מעניק, בית השקעות אשר אינו מעניק לך מערכת מסחר אוטומטי חוסך על גבך ואתה בפועל תסחר בעמדה נחותה יותר מסוחר אשר סוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי מקצועית ולכן בית השקעות אשר אינו נותן לך מערכת מסחר אוטומטי אין לך כל סיבה לפתוח אצלו חשבון למסחר (תוכל לקרוא רבות על  הסיבות לצורך במסחר אוטומטי ) .

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתנסות במערכת מסחר אוטומטי אשר מתממשקת למערכת ה FMR שלך מאפשרת לך לבצע כל פעולת מסחר אוטומטי באופציות מעוף, כמו כן תוכל להזמין פיתוח של רובוט מסחר אוטומטי - אלגו טריידינג - בהתאמה אישית.



גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it