צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

הבורסה לניירות ערך

הבורסה לניירות ערך

הבורסה לניירות ערך היא חברה פרטית אשר הוקמה על ידי חברי הבורסה במטרה למסד ולשרת את המעוניינים לבצע מסחר בניירות ערך בישראל כלומר להפוך את המסחר במכשירים הפיננסיים השונים אשר נסחרים בשוק ההון למסחר המתבצע תחת קורת גג אחת, תחת כללים נוקשים, מחמירים וקבועים ובפיקוח מוסדר בחוק.

הבורסה לניירות ערך ממוקמת ברחוב אחד העם 54 בת"א ועברה שינויים מהותיים, מתעדכנת לעיתים קרובות תוך ביצועים של ההתאמות הנדרשות לרוח התקופה כמובן גם בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות.

קצת על ההיסטוריה של הבורסה בתל אביב

בשנת 1968 הבורסה לניירות ערך הישראלית נוסדה באופן רשמי, יחד עם היווסדה גם הוקם הגוף שנועד לפקח על ה מסחר בבורסה ושמו הרשות לניירות ערך, הרשות לניירות ערך אחראית על פעילותה התקינה וההוגנת של הבורסה הישראלית.

בשנת 1993 רשמה הבורסה אבן דרך נוספת, משמעותית כאשר ההחלה לאפשר מסחר בנגזרים ( מסחר באופציות מעוף ).

בשנת 1999 הושלם, לאחר שנתיים, מהלך של מעבר משיטת המסחר הישנה, ששילבה את שיטת המשתנים ושיטת הכרוז הממוחשב (כר"מ ), לשיטת הרצף. שיטת הרצף הינה שיטת המסחר האלקטרוני אשר נהוגה כיום.


בבורסה הישראלית נסחרים היום מספר רב של ניירות ערך : מניות, אג"ח, אופציות, קרנות, תעודות סל המירים וכו'. אחד מהתפקידים העיקריים של ה- בורסה הוא ביצוע  סליקת המסחר המתבצעת ע"י מסלקת הבורסה, הסליקה משלימה את פעולת המסחר, כלומר לאחר רכישת נייר הערך מטפלת המסלקה בהעברתה לחשבון ההשקעות של הקונה, ובהעברת התגמול תמורתה מהקונה למוכר.

חברות המעוניינות בגיוס הון יכולות לפנות לבורסה ובמידה והן תעמודנה בתנאי הרישום למסחר הן תוכלנה לגייס הון. עמידה בתנאי הרישום למסחר הינה תנאי הכרחי בגיוס ההון היות ולכל הצדדים הנוגעים בדבר ישנו האינטרס לשמור על יושר והגינות המסחר. ה- מסחר בבורסה הינו אחד הגורמים המשפיעים ביותר על כלכלה, שכן היא מהווה לא פעם שחקן מרכזי המעיד על מצבו של המשק.

חברות ויזמים אשר מגייסים הון, משפעים בדרך כלל לחיוב על מצב התעסוקה ומשפרות את מצב המשק. חברה אשר מחליטה על גיוס הון ועומדת בקריטריונים הנדרשים, מבצעת הנפקה (של מניות או אג"ח ). במסגרת ההנפקה מקבל הסוחר בבורסה אשר מעוניין בכך, מניות או אג"ח ובכך הופך להיות שותף בחברה באופן יחסי על פי אחזקותיו ובתמורה לכך מזרים הון לחברה. ההון בדרך כלל משמש את החברה להמשך פעילותה, לצמיחתה, להתרחבות לתחומים נוספים, ולעתים אף לכיסוי חובות עבר ועוד.

לאחר שבוצע שלב ההנפקה אשר בו מופצות מניות / אג"ח הבורסה מאפשרת את המסחר בניירות הערך וכל אדם רשאי לסחור בהם בצורת קניה ו/או מכירה. מובן מאליו שמרגע בו הונפקה המניה או כל מוצר אחר הוא יכול לעבור מאדם לאדם ואין עוד קשר בינו ובין החברה שהנפיקה.

כאמור משנת 1999, השנה בה הפך ביצוע מסחר בבורסה ל- מסחר אלקטרוני, הוא הפך גם לזמין עבור כל אדם שיש לו נגישות לרשת האינטרנט. המעבר למסחר ממוחשב גרם באופן מיידי לשוויון כוחות בשוק מכיוון שהוא גרם למידע להפוך לזמין עבור כולם באותו רגע נתון ובכך כבר לא קיים היתרון היחסי שהיה שמור לגופים הפיננסים הגדולים ביחס לסוחרים הפרטיים הקטנים. למעשה המצב שנוצר הוא שכל אדם יכול באמצעות רשת האינטרנט לקנות / למכור כל נייר ערך עפי שיקול דעתו בלחיצת כפתור אחת ולסחור מסחר בזמן אמת .

עם ההתפתחויות הטכנולוגיות החלו הגופים הפיננסים הגדולים לסחור באמצעות מערכות מסחר אוטומטי, אשר מבצעות את הוראות הקניה והמכירה בצורה אוטומטית עם הגיעה השילוב המבוקש בשוק ובכך שוב יצרו את המצב שבו יש להם יתרון יחסי על הסוחר הממוצע.

אנו בחברת Go4it מאפשרים לכל סוחר לסחור באמצעות תוכנות מסחר אוטומטי ולמעשה להתקדם עם הטכנולוגיה ולסחור בדיוק כפי שסוחרים הגופים הפיננסים הגדולים - בעזרת סט של פקודות חכמות, ביצוע של פקודות בשברירי שנייה, על מספר גדול של ניירות ערך מבלי אפילו להיות מול המסך.
בנוסף אנו רוצים ליידע אותך, כי קיימת אפשרות לסחור בבורסה באמצעות הדמיית מסחר בבורסה, המאפשרת לך להתנסות בחוויית המסחר, לימוד שיטות חדשות והכרות עם הסוחר שבך ללא תשלום " דמי לימוד "

זה המקום ליידע אותך כי אנו בחברת Go4it הקמנו קבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר בבורסה ושירותי מסחר בבורסה הכוללים הטבות ותנאי מסחר אטרקטיבים במיוחד לחברי הקבוצה. בין יתר התנאים שסוכמו תוכל למצוא אפשרות לקבלת תוכנת מסחר אוטומטית ללא תשלום.

אנו ממליצים לך לבקר במאמרים נוספים מתחום המסחר בבורסה בקישורים שלהלן:

בורסה בורסה למתחילים
מהי בורסה מה נסחר בבורסה ?
למה צריך בורסה ? מי משקיע בבורסה ?
מי מפקח על הבורסה ? כיצד מתנהל המסחר בבורסה
יתרונות המסחר הממוחשב לעומת
זירות המסחר של פעם
מהיכן ההכנסות של הבורסה ?
איך משקעים בבורסה כיצד אוכל ללמוד יותר על הבורסה ועל שוק ההון
כיצד פותחים חשבון מסחר בבורסה און ליין אצל חבר בורסה אתה נמצא כאן - הבורסה לניירות ערך
שלבי המסחר בבורסה מסחר בבורסה בחול
מסחר בבורסה און ליין  

הנך מוזמן ליצור קשר וליהנות מביצוע מסחר בבורסה בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים !



גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

מסחר במניות
מערכת מסחר

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.

• אין במידע  זה להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מידע זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it