חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מהו מסחר במניות

במאמר שלפניך נשתדל להסביר מהו מסחר במניות וכיצד ניתן לסחור בהם בבורסה הישראלית לניירות ערך. בבורסה הישראלית קיימים לא מעט איפקי השקעה שונים בהם ניתן לסחור עם רמת סיכון שונה ורמת תגמול שונה, בין יתר המוצרים הפיננסים הנסחרים בישראל תוכל למצוא מניות, אגרות חוב ( ממשלתיות וקונצרניות ) אופציות מעוף, מק"מ ועוד.

מהי מניה ?

מניה היא אפיק ההשקעה הפופולרי ביותר אשר נסחר בבורסה, בעלות על מניה מעניק למחזיקים בה מעמד חוקי של שותפים בחברה. משקיע אשר מחזיק ביותר מ-50 אחוז ממניות חברה כלשהי - הוא נהפך אוטומטית לבעל השליטה בה.

מה המטרה במסחר במניות ?

המטרה העיקרית במסחר במניות ובמכשירים פיננסיים השונים היא להפיק רווח כספי מן המכירה.


איך למעשה נקבע מחיר מניה ?

מחיר המניה נקבע לפי חישוב הממוצע בין מוכרי המניה לבין קונה המניה. כמו כן קיימיות סיבות נוספות לעליה או לירידה של שווי מניה, בין יתר הגורמים אשר משפעים על מחירה של מניה תוכל למצוא : השפעות גלובליות כגון מלחמות \ שלום, הצלחות או כישלונות עסקיים של החברה , האווירה הכללית בכלכלה העולמית ועוד. 


לאן מתפתח תחום המסחר במניות ?


אין זה סוד שבמסחר במניות יש צורך להחזיק כמה שיותר כלים אשר מקנים לך הסוחר " יתרון יחסי ". תחום המסחר האוטומטי בבורסה בכלל ובמניות בפרט הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. משקעים אשר סחרו בבורסות חו"ל ראו והבינו עד כמה הקדימה הטכנולוגית באה לידי ביטוי במסחר בבורסה והחלו להתעניין יותר ביותר באפשרות לסחור גם בבורסה הישראלית בעזרת תוכנת מסחר אוטומטי. תוכנות אלה מבצעות את המשימה שהטיל עליה הסוחר בדיוק, במהירות שיא ובמספר רב של מניות במקביל ובכך נחסך לסוחר במסחר אוטומטי במניות כסף רב.

 

כיצד סוחרים במניות בבורסה לניירות ערך הישראלית ?

על מנת לבצע מסחר עצמאי בשוק ההון הישראלי אתה חייב להיעזר בשירותיהם של חברי הבורסה ( "ברוקרים "). חברי הבורסה מבצעים את המסחר בשוק ההון ובעבור שירות זה אנו משלמים להם " עמלות מסחר ". כמו בכול תחום מומלץ מאוד לערוך סקר שוק לפני שמחלטים דרך איזה חבר בורסה לסחור, לא פעם הפרשי העמלות משמעותיים מאוד ועשויים להסתכם במאות ואף באלפי שקלםי מידי חודש.


כיצד אני יכול לסחור במניות עם תוכנת מסחר אוטומטית ?

אנו בחברת GO4IT, המתמחים בפתרונות מסחר אוטומטי, הבאנו לתודעת ציבור הסוחרים את האפשרות לסחור בצורה אוטומטית גם בבורסה הישראלית לניירות ערך.הושקעו לא מעט משאבים על מנת לדאוג שמחירי תוכנות מסחר אוטומטי יהיו במחיר שווה לכל כיס ויהיו חלק בלתי נפרד ממערכות המסחר הקיימות בשוק ההון הישראלי לכל דורש.כיום חלק מבתי ההשקעות מממנים תוכנות מסחר אוטומטי לציבור הסוחרים דרכם.


לפרטים נוספים,


גולשים אחרים שביקרו בדף זה ביקרו גם :

מערכת מסחר
מסחר באופציות
אלגו טרייד


• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה GO4IT