צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מי צריך מסחר אוטומטי


מסחר בשוק ההון
מצית לא פעם את דמיונו של האזרח הישראלי, לא מעט מאזרחי ישראל " מנסים מזלם " ב מסחר עצמאי בבורסה על מנת לנסות להכניס הכנסה נוספת מלבד פרנסתם המרכזית.

אין זה סוד כי מדינת ישראל נחשבת למעצמה טכנולוגית, אך לצערנו הרב, בתחום תוכנות למסחר בבורסה, היא הרחק בתחילת שנות ה 2000.

בעבר הלא רחוק מסחר אוטומטי בבורסה הישראלית היה נחלתן הבלעדי של הבנקים ומוסדות פיננסים גדולים אחרים, אך בשנים האחרונות תחום המסחר האוטומטי הולך וצובר תאוצה גם בקרב משקעים פרטיים גדולים וקטנים כאחד, יותר ויותר משקעים מבינים כי על מנת ליהנות מהמסחר בבורסה ולהעלות את הסיכוי להשיג תשואות גבוהות יותר עליהם לנהל את תיק ההשקעות שלהם בצורה מקצועית ויעילה ושחובה עליהם לרתום את הטכנולוגיה לצידם.



שימוש במסחר אוטומטי יקנה לך יתרונות רבים ומגוונים, אך קצרה היריעה מלהכיל את כולם במאמר זה, בין היתר, ניתן למצוא :

1. האפשרות לעסוק בעיסוק נוסף מלבד מסחר בבורסה ו \ או מסחר בניירות ערך ובבורסות נוספות מאחר ואת הפקודות אתה יכול להזין מבעוד מועד והמערכת האוטומטית תמתין במקומך עד להגעת שילוב כל הנתונים שמבחינתך מהווים איתות קניה או מכירה של נייר הערך, מיד לכשהמערכת האוטומטית תזהה את השילוב המבוקש של הנתונים, היא תבצע את הקניה והמכירה במהירות של מילי שניות !

2. ביצוע שיטת המסחר ברמת דיוק גבוה, נטרול הרגש והאמוציות מתהליך קבלת ההחלטות.

3. כל הנתונים משוק ההון מרוכזים במקום אחד, בפלטפורמה אחת, אין צורך לחפש בין מספר מקורות מידע שונים ולנסות לקבל החלטות כאשר לא פעם לא הצלחת לבדוק את מצב כל הנתונים הרבים ולקבל את ההחלטה הנכונה בזמן, מערכת מסחר אוטומטי נמצאת תמיד בדריכות שיא ובודקת את כל הנתונים שחשובים לך לביצוע פעולת הקניה או המכירה של נייר הערך בזמן אמת ומגיבה להתרחשות במהירות שיא - מהירות ביצוע של תוכנת מחשב.

- במסגרת מאמרים שוק ההון השונים, הסברנו והדגמנו את חשיבות ותרומת השימוש במסחר אוטומטי מהיבטים שונים ורבים, תוכל ללמוד רבות מאמרים אלה..

מי למעשה צריך מסחר אוטומטי ?

ניתן לחלק את העוסקים בהשקעה בבורסה על פי רמות ניסיונם והכרתם את אפיק ההשקעה הספציפי בו הם סוחרים, נמצא כי לכל אחד צורך לשימוש במסחר אוטומטי כאשר הוא עוסק בהשקעה בשוק ההון. בין אם אתה משקיע מתחיל, מנוסה או מומחה עדיין תזדקק לתוכנת מסחר אוטומטית לצורך ביצוע מסחר בבורסה.

במידה ואתה משקיע מתחיל אשר מתחיל את דרכו במסחר בשוק ההון ואתה מעוניין כבר בשלב ראשון ללמוד, להכיר ולהתנסות ב מסחר בבורסה, תוך תשלום מועט ביותר " של דמי לימוד " אשר הכרחיים בעת לימוד והכרת אפיק ההשקעה, בתחילת דרכך לא פעם אין לך שיטת מסחר מסודרת, אך אתה חייב לבנות לעצמך מערכת חוקים, כללים ומשמעת אשר יהווה לך יסודות מוצקים ואבני דרך להמשך דרכך כסוחר בבורסה, כאשר אתה סוחר עם מערכת מסחר אוטומטי אתה למעשה סוחר עם חוקים נוקשים וברורים, נקודות הכניסה לנייר הערך ידועה מראש ונקודת היציאה יודעה מראש = שיטת מסחר .

במידה ואתה משקיע מנוסה וקיימת לך שיטת מסחר מסודרת ורווחית לאורך זמן הכוללת מערכת חוקים וצורת התנהלות מסודרות אשר גורמות לך להרוויח לאורך זמן מההשקעה בשוק ההון, אתה תזדקק למערכת מסחר אוטומטי על מנת למקסם את הרווחים שלך ככל הניתן.

במידה ואתה משקיע מומחה וקיימת לך שיטת מסחר מסודרת ואתה מעוניין לחקור תחומי מסחר חדשים תוך שימוש בכלי מסחר מתקדמים ביותר על מנת למקסם את הרווחים שלך ולייעל את שיטות המסחר הקודמות ולפתח חדשות - אלגו טריידינג .

כל סוגי המשקעים יכולים לבצע מסחר עצמאי באמצעות סימולאטור מסחר בבורסה אשר מדמה את המסחר בבורסה ב 2 דרכים, דרך אחת הוא מאפשר לך לסחור עם נתוני שוק בזמן אמת בו תוכל לבחון את עצמך במסחר הקרוב ביותר ככל הניתן למסחר האמיתי ודרך שניה  נתוני שוק מוקלטים אותם תוכל להפעיל " הלוך ושוב ". ב 2 צורות הפעולה של הסימולאטור תוכל להסיק מסקנות ולנתח את ההתנהלות שלך במסחר ובכך לחסוך לך לא מעט תשלום בהכרת אפיק ההשקעה ו \ או שיכלול שיטת המסחר שלך.

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתנסות במסחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי ללא כל תשלום וללא כל התחייבות !


גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :

מסחר במניות

•מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
•אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
•קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it