צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

איך להרוויח במסחר יומי באופציות מעו"ף


לא מעט משקיעים בשוק ההון "מנסים מזלם " ב מסחר יומי באופציות מעו"ף. הבנת תחום המסחר באופציות מעו"ף, בניית האופי האישי והפרופיל הפסיכולוגי שלך כסוחר עשוי לקחת לא מעט זמן ועולה לא מעט כסף.

במאמר זה השתדלנו לקבץ כמה שיותר טיפים העשויים להיות לך לעזר רב מאוד. אנו בטוחים כי הצמדות להמלצות שלהלן יעלו את הסיכוי שלך פלאים להרוויח במסחר יומי באופציות מעוף.

כבר בתחילת המאמר נכיר לך שני מונחים מרכזיים בתחום המסחר באופציות המעוף שללא קבלת החלטה מצדך להטמיע את דרך העבודה הזו בך, אנו ממליצים לך שתסגור את חלון מאמר זה ואל תתעסק בתחום ! שכן למעלה מ 90 % מהסוחרים באופציות המעוף במסחר יומי מפסידים את כספם!
המונחים הם משמעת והתמדה !

תוך כדי המאמר יינתנו לך טיפים נוספים לשימוש ברכיב מסחר אוטומטי אשר יכול לבצע את המשימה הנדרשת בכול אחד מהכותרות, מההמלצות והמונחים שמוצגים להלן - בצורה מדויקת, ברמת משמעת של 100% וברמת התמדה של 100%, אנו ממליצים לך כי לא תקל ראש בהמלצות אלה שלדעתנו יובילו אותך להצלחה במסחר יומי באופציות מעוף ולהצטרף לחוג הלקוחות שלנו שכבר עושים זאת מספר שנים !

משמעת

מרבית הסוחרים אינם ממושמעים לגישת ( לשיטת ) המסחר שלהם אחרת הם לא היו נכשלים, אותם סוחרים פשוט לא אוהבים לשמוע את המילה משמעת.
משמעת מאפשרת לך לתכנן את הטריידים שלך באופציות מעוף ( קניה ומכירת אופציה ) ביעילות ולבצע את התכנון שלך באם השוק מקיים את החוקים והכללים אותם קבעת כמתאמים לשיטת המסחר שלך במדויק, תוך ידיעה כי אי עמידה במשמעת תגרור הפסדים.

התמדה

מסחר בנגזרים ( מסחר באופציות מעוף ) למעשה לא אמור להיות כל כך קשה "בסך הכל " יש צד עולה וצד יורד, אם כך למה רוב המשקעים מפסידים את כספם ?!
עניין ההתמדה בשיטת המסחר וההתמדה במשמעת הוא חלק בלתי נפרד מהמסחר במעו"ף, או שמדויק יותר לומר שהוא רוב המסחר היומי, לא פעם טרייד מוצלח שעשה הסוחר באופציות, העביר את תיק ההשקעות שלו ממצב של הפסד חודשי לרווח עצום, אף אחד לא יודע לנבא מתי יגיע הטרייד הטוב של שיטת המסחר שלו, לכן לא נותר אלא להתמיד להיצמד לשיטת המסחר שלך אשר בחרת אותה כמתאימה ורווחית לאורך זמן !

 

 

להלן כללים, טיפים והמלצות של עשה ואל תעשה במסחר יומי באופציות מעוף:


ניהול יחס סיכון \ סיכוי

לא מעט סוחרי אופציות מעוף חושבים כי הסיכוי להרוויח כסף בעסקה בודדת (קנייה ומכירה של אופציית מעוף) אינו גדול יותר מהסיכוי להרוויח כסף במשחק הטלת מטבע (50%). למעשה ייתכן שיותר קל להרוויח כסף במשחק של הטלת מטבע. הסיבה לכך הוא הטבע האנושי שאוהב רווחים ושונא הפסדים. רוב הסוחרים הלא מנוסים יכנסו לפוזיציה (לדוגמא קניית קול בשוק עולה) באיחור, יממשו רווחים מוקדם מידי או לחלופין ימכרו בהפסד מאוחר מידי ובכך יהפכו את הסיכוי לרווח של 50% לסיכוי לרווח של 10%.

המלצה:

סטופ לוס  קטן משמעותית מהטייק פרופיט ( לקיחת רווח )
מספר קטן ככל האפשר של הפסדים קטנים מול רווחים גדולים, קיים משפט שמוכר מאוד לסוחרי אופציות "להפסיד בכפיות ולהרוויח בדליים." כלומר הגדרת הפסד קטן  ורווח גדול. עוד לפני שנכנסנו לטרייד אנו מתכננים שההפסד יהיה קטן מהטייק פרופייט ( קטן מהלקיחת רווח ) אם התרחש, במידה ואנו מתחילים להרוויח אנו לא סוגרים את הפוזיציה ( מוכרים את האופציה ) עד אשר הרווח גדול משמעותית מהסטופ לוס אם היה מתקיים, כך למעשה אנו משיגים מצב שבו רווח אחד מכסה על מספר הפסדים אם היו. אם תתמיד בצורת עבודה זו, לאורך זמן, תרוויח!
טיפ מסחר אוטומטי:
על ידי שימוש ברכיב טריילינג סטופ אוטומטי (Trailing Stop או בשמו העברי סטופ נגרר )  ורכיב סטופ טייק פרופיט ( Stop Loss & Take Profit ) ניתנת לך האפשרות לנהל את יחס הסיכון סיכוי בצורה מתקדמת, יעילה ומקצועית ביותר תוך נטרול מוחלט של האמוציות שלך וברמת משמעת ודיוק של 100%.

 


 


לעבוד בקטן

ישנם משקיעים בשוק ההון אשר נוטים להכניס כסף לתיק ההשקעות שלהם אשר יסכן את עתידם הכלכלי כגון, הכנסת כסף לקניית דירה, כסף המיועד לילדים וכו' ,אשר הפסד שלו יכול לגרום לבעיות אישיות וכלכליות לא מעטות ולחוסר יכולת להיצמד לשיטת המסחר בצורה קרה ונטולת אמוציות.

המלצה:

עליך לסחור עם סכום כספי אשר לא יערער את הביטחון הכלכלי שלך ו \ או לא יערער את ההתמדה והמשמעת בצורת העבודה אותה קבעת כמתאימה לך, לא פעם הפסד אשר אינך מסוגל לעמוד בו יגרום לך שלא להתמיד בשיטת המסחר שלך אשר מרוויחה לאורך זמן ולעשות טעויות רק בגלל שהכנסת למעוף כסף שהיה אמור להיות לצרכים חשובים ומשמעותיים בחייך, שים לב ! לא פעם יום אחד שתפעל בו תוך השפעה של אמוציות יכול לגרום להפסדים צורמים ואף להפסד כל ההשקעה!.

 


 


תיעוד תוצאות המסחר

על מנת לחזק את עצמך בתור סוחר יומי באופציות מעוף עלך לתעד את הפעילות שלך במסחר היומי לצורכי לימוד והפקת לקחים.

המלצה
:

כמו בכול תחום חשוב מאוד ללמוד מטעויות, בתחום המסחר היומי באופציות מעו"ף חלה עליך חובה לתעד הכל על מנת לשפר את היכולות שלך ובכך להשיג תשואות גבהות יותר, עליך לתעד החל ממצבך הנפשי לפני, בזמן ולאחר שנכנסת ויצאת מהטרייד וכלה בטעויות מקצועיות שעשית כמו כניסה שלא בזמן על פי שיטת העבודה שלך, חוסר משמעת וחוסר התמדה.

דוגמאות נוספות לתיעוד: למה נכנסת לטרייד בנקודה זו ? האם חרגת משיטת המסחר שקבעת ? האם החלטתך השתנתה בגלל אמוציות שונות באותו רגע ? האם הפסד קטן הפך לגדול הרבה יותר בגלל שפעלת מתוך סערת רגשות ? האם לא נכנסת בזמן על פי שיטת המסחר שלך כי פחדת להפסיד ?  האם היית באופוריה בגלל רווחים גדולים אשר הלכו וקטנו בגלל בטחון מופרז ?
הדרך היעילה ביותר ללימוד ובניית עצמך כסוחר באופציות מעו"ף היא ללמוד ולנתח את הטעויות שעשית ולחפש את הדרכים המתאימות למנוע חזרה עליהן בעתיד. בכל הנוגע למסחר יומי באופציות מעו"ף  טעויות הן דבר שכיח וכולם עושים אותן.  ההבדל בין המצליחים לבין המצליחים פחות הוא הכמות שלהם. סוחר מומחה עושה מעט טעויות וכך מגדיל את התשואה. נתח את הטעויות שלך באופן שוטף. נסה להבין היכן טעית ומה אפשר לשפר, בצע מעקב אחרי הפעולות שלך. ניהול  יומן אישי הוא דרך טובה בדרך להפיכתך לסוחר מעוף מקצועי.
טיפ מסחר אוטומטי:
בתכנת מסחר אוטומטי - Go4iTrader -  קיימת אפשרות לשמור ולתעד בהקלקה אחת לתוך מסמך אקסל, את כל הפעולות אשר נעשו במהלך היום במסחר באופציות מעו"ף לצורכי בדיקה לימוד ומעקב.





הצמדות לשיטת עבודה

לאחר שבחנת שיטת עבודה לאורך זמן  ( אשר נגזרת, בין היתר, מההתמדה שלך בתעודים ובלימוד ) והחלטת כי זו השיטה הרווחית עבורך במסחר יומי, עליך להיצמד לשיטה.

המלצה:

הדבר היחידי  שמותר ואף רצוי  להמשיך לעשות "כיוון עדין" לצורת המסחר שלך, שהרי המטרה שלנו למקסם רווחים ככל שניתן שזה בעצם לשפר את היכולות שלך בהתאם לשוק.אסור לך לתת לגורמים חיצוניים לגרום לך שלא להתמיד בשיטה בה בחרת לסחור לאחר שהגעת למסקנה כי היא רווחית לאורך זמן, למשל אם הרווחת הרבה באותו יום ובחרת כחלק מהשיטה שלך להמשך ולסחור במשך כל היום - אסור לך לסגור את המחשב ולהפסיק לסחור באמצע היום כתלות בכמות הרווחים שלך
לפני המסחר יש " לעשות שיעורי בית ",לתכנן למשל  את דרכי הפעולה, ניתוח כיוון השוק, החלטה על אסטרטגיית וטקטיקת פעולה והגדרת קטיעת הפסד ולקיחת רווח בכל פעולה (טרייד).
טיפ מסחר אוטומטי:
ניתן לפתח תוכנת מסחר אוטומטי למסחר באופציות מעו"ף בהתאמה אישית אשר תבצע את שיטת המסחר שלך ברמת דיוק, בהתמדה וברמת משמעת של 100% !




להשתמש בתכונות המעו"ף - נגדו


למעוף מספר תכונות אשר ידועות ויתרחשו ב 100%, עליך לנצל את התכונות האלה - " נגדו " על מנת להשיג תשואות חיוביות.
למשל:
1. תמיד תהיי תנועה - לעולם לא יהיה " גרף קו ישר " כלומר, אופציה לא תפתח בבוקר בשער 1000 ותישאר כל היום בשער זה ללא כל תנועה.
2. אופציה סביב הכסף " זזה " מהר יותר מאשר אופציה שרחוקה מהכסף, כלומר אופציה שמחירה 2000 ש"ח תעלה ותרד הרבה יותר מהר מאופציה שמחירה 400 ש"ח.
3. אופציה קנויה יכולה להניב תשואה של עשרות, מאות ואף אלפי אחוזים, במצבי שוק שונים, אופציה שהתחילה את היום במחיר 200 ש"ח יכולה לסגור אותו ב 300 , 400 ,1000 2000, .... כלומר, הערך העליון אינו תחום ויכול להיות כל אחד מהמחירים הנ"ל ואף יותר!

המלצה:

איך לנצל תכונות אלה לטובתך ?


1. לקבוע נקודה שבמידה ומחיר האופציה ( או המדד\ גלום ) פורץ \ שובר אותה להיכנס אליה, שהרי ידוע שתנועה חייבת להתרחש וייתכן כי הפריצה הזו היא שתניב רווח.( כמובן במידה והתרחשה פריצת שווא יש להפעיל סטופ לוס ללא כל התמהמהות)

2. לסחור במספר סטרייקים במקביל על ידי כך ייתכן ואחד מהם ייזרק בסטופ, אך היתר ימשיכו לשלם.
טעות נפוצה של הסוחרים במעוף הינה שהם חושבים כי עליהם לזהות רק את הכיוון של השוק, זה אינו נכון ! גם גודל הסטופ משחק תפקיד משמעותי, לא פעם מוצא עצמו הסוחר " נזרק " בסטופ ומחיר האופציה ממשיך לעלות לכיוון שהוא רצה.לכן, אם נכנסת למספר סטרייקים במקביל אתה מאפשר לעצמך לקבל הזדמנויות שונות.למשל סטופ של 80 ש"ח באופציה שמחירה 2000 ש"ח יתרחש מהר יותר מאופציה שעולה 600 ש"ח, ( מצד שני אם אתה בכיוון אופציה שעלותה 2000 ש"ח תשלם לך הרבה יותר מהר )ולכן על הסוחר לקחת את כל האפשרויות התנועה מאחר והוא אינו יודע מה עוצמת התנועה.


3. על מנת להשיג תשואה חיובית יש להפעיל סטופ לוס ( STOP LOSS ) אשר קטן מהטייק פרופיט (TAKE PROFIT )כאשר אנו יודעים כי לאופציות יש תכונה שמחיר האופציה יכול לעלות בעשרות אחוזים ויותר עלינו לנצל תכונה זו לטובתנו.

לדוגמה : קנינו אופציה ב 600 ש"ח, לאחר שהיא עלתה ל 800, לא לממש ( לממש אופציה = להחזיר אותה לשוק ) אלא להוסיף עוד מספר אופציות, מהלך זה של הוספה,  אשר לא יסכן את הרווח מצד אחד ומאידך יתן לך אפשרות להרוויח עם יותר יחידות, לאחר מכן מחיר האופציה עלה ל 1000 ש"ח, אתה כבר עם כמות גדולה שמורווחת, אתה מסכן עוד כניסה ( עם סטופ כמובן ) ב 1000 ש"ח, מחיר האופציה המשיך ועלה ל 1200 ש"ח אתה מוסיף עוד מספר אופציות וכן הלאה, ביום שהאופציה עולה בעשרות אחוזים הרווח שלך הוא עצום ! ! . המצב שמתקבל, אם אתה עובד בצורה,  כזו הוא הפסדים קטנים מאחר ואתה מפעיל סטופ לוס על כמות אופציות שיחסית קטנה וכשאר אתה מרווח אתה מסכן את הרווח ולוקח מהלך גדול יחסית עם כמות אופציות גדולה מאוד ובהתרחש התרחיש שאופציה משלמת עשרות אחוזים " אתה לוקח מכה".


מאמר נוסף שאנו ממלצים בחום לקרוא :
שיטת מסחר יומי באופציות מעו"ף


הנך מוזמן ליצור קשר וליהנות מ מסחר בבורסה בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים !



גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

שיטת מסחר יומי באופציות מעוף

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי
זה Go4it