צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

אורדרנט 2

מערכת מסחר אינטרנטית | אורדרנט החדשה | NEW ORDERNET | אורדרנט 2 | OrderNet 2
מערכת המסחר הוותיקה, היציבה והאמינה " אורדרנט " משתדרגת בהתאם להתקדמות הטכנולוגית הגלובלית, לאחרונה הושקה מערכת המסחר החדשה הידועה בשם " אורדרנט 2 " או בסלנג הסוחרים בשוק ההון הישראלי... " אורדרנט החדשה ".
מערכת המסחר הוותיקה והפופולרית מיועדת בעיקר למשקיע המתחיל , אורדרנט,  הולכת ומפנה את מקומה, בהדרגה, למערכת המסחר
החדשה והמתקדמת אורדרנט 2.
 

בתוכנה ממשקים חדשים ומכלול שלם של כלי עזר ל - משקיע בשוק ההון, בין יתר הפיתוחים שהתווספו ניתן למצוא : גרפים וכלי ניתוח טכני, סימולטור מעו"ף, אשר משמשת להדמיית מצבי הפוזיציה בכל תרחיש ותרחיש – גם טרם הכניסה לעסקה,  פקודות מסחר מתקדמות (כולל פקודת לקיחת רווח ופקודת עצירת הפסד ( במניות תא 75 בלבד ), הנדסת אנוש מתקדמת לצפייה במידע הרב שזורם מהבורסה, פילוח על פי סקטורים שונים, תצוגה ברורה בהתאמה אישית ועוד....


נתונים טכניים וטכנולוגיה.

תוכנת אורדרנט 2 נבנתה בסביבת עבודה הנקראת SilverLight, מבית מייקרוסופט, סביבה זו למעשה מתחרה בסביבת העבודה המוכרת יותר והוותיקה ה - Flash.

בשלב ראשון לפני השימוש באורדרנט תידרשו להתקין את התוכנה SilverLight על מחשבכם.

תוכנת אורדרנט 2 פועלת רק בסביבת Windows. ניתן להפעיל את התוכנה על דפדפן IE ,Safari ו Firefox ואף על מכשיר האייפון.

תוכנת אורדרנט 2 היא מבית FMR , החברה הידועה והמובילה בתחום פלטפורמות מסחר בבורסה אשר מאפשרת גם מסחר אוטומטי באמצעות חיבור הטסקבר שלה.

מבנה התוכנה והחידושים שהוכנסו בממשק.

לכל דף ניתן להתאים עיצוב אישי מה שהופך את התוכנה לידידותית ונוחה למשתמש. התוכנה בנויה ממודולים שאותם משלבים במסכים המוצגים, ניתן להתאים את תצוגת המודול מבחינת פריסת הממשק. ניתן לבצע קישור בין המודלים ובכך להגיע לתהליך פעולה מבוקש במהירות ובנוחות המרבית.

אם נשווה בין האורדרנט הישנה לבין אורדרנט 2 ניתן להבחין בקלות בראש ובראשונה בשינוי במראה הוויזואלי שכן ה- אורדנט החדשה לא עברה רק מתיחת פנים אלא שינוי תפיסה כולל.

קבלת מידע שוק בצורות ובפילוחים שונים.

אורדרנט 2 מצוידת בממשק קל ונוח למשתמש המאפשר בין היתר חלוקה ללשוניות אשר מעניקות לסוחר צפיה מהירה ונגישה למידע שבו הוא מעוניין.

אורדרנט 2 הינה מערכת מודולרית המאפשרת עיצוב המסך בהתאם לצרכי הסוחר.

באורדרנט 2 קיימת פונקציה המאפשרת עיצוב מסכים אישי בהתאם לבחירת הסוחר, לא די בכך שניתן לבחור את המודולים המוצגים על המסך, ניתן גם להגדיר את גודל הפונטים, את העמודות המוצגות בכל מודול  ואפילו את מיקומם במסך. 
במערכת המסחר אורדרנט 2 ניתן לסדר מקבץ ניירות ערך שונים ומדדים בתיק אישי / תיק מעקב אשר הסוחר בונה לעצמו על פי שיקול דעתו.


כלי מסחר ואפשרויות

הוכנסו לא מעט פונקציות. לדוגמא: גרפים מתקדמים לניתוח טכני, סימולטור מעוף, גרף שווי הפוזיציה בנגזרים, גרף שינוי בבטחונות, גרף פקיעה, גרפים לפילוח מבנה תיק ההשקעות, גרפים המציגים מצב הפוזיציה, מגוון רחב ועשיר של נתוני אופציות מעוף (כולל " היווניות "), פקודות מסחר חדשות וחכמות המקלות על חיי הסוחרים כגון:  STOP LOSS,  TAKE PROFIT , STOP LIMIT, BUY ABOVE, פקודות מסחר יומיות או מתמשכות.( עובד רק על מניות ממדד תא 75 )ועוד.

המידע מהבורסה הפך קל יותר, ברור יותר ונגיש הרבה יותר. ניתן לקבל באופן מידי בלחיצת כפתור, מידע מהתחומים שונים: מידע לנייר ערך, מידע על פי  סקטור, מידע על פי מדדים, ניירות ערך עולים, ניירות ערך יורדים, ניירות ערך פעילים, ניירות ערך למעקב, היסטוריה לנייר הערך, סטטיסטיקה, סטריפ מדדים, ניירות לפי אג"ח / מק"מ, קרנות ועוד...

משקיע בבורסה לניירות ערך אשר מנהל את חשבונו באורדרנט החדשה, נהנה ממספר מודולים רב המסייעים בניהול חשבון ההשקעות שלו, לדוגמא: מצב חשבון, תנועות בחשבון, תשואות יומיות בחשבון, תשואות חודשיות בחשבון, יתרות בוקר, בטחונות לחשבון, סיכום לפקיעה, גרף פילוח החשבון ועוד.

כיאה למערכת מסחר מתקדמת וחדשנית ניתן לייצא נתונים לאקסל .
ניתן להתחבר לחשבון ההשקעות באמצעות אפליקציית מסחר מיוחדת לאייפון אשר מאפשרת לסחור מהחשבון בכל מקום באמצעות הטלפון הסלולרי.

אורדרנט 2 מכילה גרפים ומכלול אינדיקטורים ל- ניתוח טכני ( DMI, ATR, RSI, ADX, MACD, CCI, רצועות בולינג'ר, סטוקסטיק ועוד...).

תצוגה רבת נתונים המאפשרת קבלת ציטוט ( כמעט ) און-ליין גם בלי להיכנס למסך המסחר של נייר הערך הספציפי, כל שנדרש ע"מ לקבל ציטוט מעודכן הוא לחיצה על "רענן". המסך החכם כבר יעדכן את כל יתר הנתונים וגם את הגרף התוך-יומי. מאפשר שידור מספר פקודות בו זמנית ב- מניות או בנגזרים/אופציות.

מגוון רחב  של נתונים משוק אופציות המעוף אשר המוצגים באופן קל וברור וכוללות אפשרויות תצוגת נתונים מגוונת בהתאם להגדרת הסוחר.

מערכת המסחר אורדרנט 2 מיועדת למסחר בבורסה לניירות ערך בת"א בכל מגוון סוגי הניירות (מניות, אופציות, תעודות סל, קרנות ואג"ח) והיא מיועדת בעיקר למשקעים המתחילים.


למצטרפים למסלולי מסחר בבורסה , אשר בחרו במסלול מסחר שמתאים לסוחר המתחיל, ניתנת תוכנת אורדרנט 2 !

הנך מוזמן ליצור קשר וליהנות מביצוע  מסחר בבורסה בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים !

 



גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

סימולטור מעוף
פורום שוק ההון

מסחר אוטומטי
זה Go4it

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר באופציות מעו"ף.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.